Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt utslag på leukocytter flere ganger, bare vært forurensning
Jeg kom på nå at jeg hadde +2, så de sendte det til dyrkning. Var bare grumsete urin i mitt tilfelle. Neste prøve var helt fin.
Tok å testet to forskjellige prøver, og skikkelig vasket etc før jwg tok den hjemme like begge to...Kan være.
Men som oftest er det vel bare "forurensning" som de så fint kaller det
Tok prøven hos jordmor. Ble sendt videre til legen for videre dyrking testing av ny urin. Fortsatt +3, men ingen symptomer på uvi så ble ikke satt på antibiotika. Jeg hadde en liten blødning på fredag, eller ihvertfall noe rødt på papiret hele dagen, så mulig det er noe rart i gjerde.... Blodtrykket var skyhøyt, normalt ligger det på rundt 80/55, nå lå det på 120/80!!! Hva kan dette være?
Ja jeg får høre noe innen en uke om det er noe... Aldri hatt uvi så aner ikke hvordan det kjennes ut heller annet enn det jeg har fått beskrevetkan kanskje være uvi? man trenger ikke alltid ha tegn til det selv om man har det.. .men siden blodtrykket ditt har økt soppas ville værtfall jeg skjekket ut mer nøye hva det kan være,evt bedt om en ekstra skjekk..
Ja jeg får høre noe innen en uke om det er noe... Aldri hatt uvi så aner ikke hvordan det kjennes ut heller annet enn det jeg har fått beskrevet
Det er idealtrykket ja, men ikke når normalen min ligger så mye lavere da er dette utrolig høyt for min delOg blodtrykket mitt har endret seg helt likt med ditt, men jeg har fått beskjed om at det er helt normalt på denne tiden i svangerskapet av både gynekolog og jordmor 120/80 er jo idealtrykket..?
Jepp, like keitete og stressende hver gang for å ikke kunne knipe igjen etter først å ha tissa litt for så å treffe i koppenKjempeviktig med en vaske-midtstråle-prøve for å unngå forurensing!