Mulig jeg også tar en cb idag og håper på 3+
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig jeg også tar en cb idag og håper på 3+
Hvor langt er du?Mulig jeg også tar en cb idag og håper på 3+
Samme hærNei nå spør du godt. Det er flere av oss som må ta strimmel tester til vi personlig syns de er sterke nok til å slutte, eller få 3+ på cb. CB ukesindikator måler jo faktisk stigning i graviditetstestene så det er en måte å se at hcg nivåene har steget.
For meg så er det også en måte å se at jeg faktisk er gravid på. Jeg har nesten ingen symptomer og føler meg ikke gravid i det hele tatt. Jeg tar en strimmel test daglig, men jeg bruker bare av haugen med tester jeg hadde fra før. Jeg kjøper ingen nye. Jeg legger ved et bilde... jeg har tatt mange tester, og dette er ikke alle engang.
5+1 idag. Jeg fikk 2-3 igjenHvor langt er du?
Hold ut jeg fikk heller ikke det, jeg prøvde første 5+1 og min sa også 2-3 , 6+1 prøvde jeg igjen og da var første 3+..5+1 idag. Jeg fikk 2-3 igjen
Jeg fikk 2-3 både 5+1 og 5+3, men nå fikk jeg 3+ i dag 5+4.5+1 idag. Jeg fikk 2-3 igjen
Så braJeg fikk 2-3 både 5+1 og 5+3, men nå fikk jeg 3+ i dag 5+4.
Mistenker at jeg egentlig er et par dager lengre bak
Når fikk du første positive test?6+0 og fortsatt 2-3
Tidlig. Rundt 3+4 eller noe.Når fikk du første positive test?
Har du prøvd igjen?Tidlig. Rundt 3+4 eller noe.
Nei har ikke det. Er jo så skummelt nå! Vurderer å kjøpe en til i morgen, men skal også til legen på tirsdag. Kanskje hun eventuelt kan «sjekke» om ting utvikler seg greit?Har du prøvd igjen?
Det kan hun sikkert.. ikke noe å stresse over ..Nei har ikke det. Er jo så skummelt nå! Vurderer å kjøpe en til i morgen, men skal også til legen på tirsdag. Kanskje hun eventuelt kan «sjekke» om ting utvikler seg greit?
Mange får ikke det før i uke 7 heller . Krysser alt jeg har for deg6+4 i dag og fortsatt 2-3. Dette ga jo ikke en god følelse! Nå gruer jeg meg skikkelig til legen senere i dag …
Tusen takk! Prøver å holde hjerte positivtMange får ikke det før i uke 7 heller . Krysser alt jeg har for deg