3+ på clear blue

Søskenprøveren

Glad i forumet
Assistert-jentene
Februarhjertene 2025
Har helst brukt strimmel tester og alle er sterke , og bare blitt sterkere men har noen sånn clear blue med uke indikator ligendd tok en 5+1 og fikk gravid 2-3.
Når er jeg 6+0. Når fikk dere 3+? Lurer på om det er for tidlig ta den??
 
Har helst brukt strimmel tester og alle er sterke , og bare blitt sterkere men har noen sånn clear blue med uke indikator ligendd tok en 5+1 og fikk gravid 2-3.
Når er jeg 6+0. Når fikk dere 3+? Lurer på om det er for tidlig ta den??
Fikk det 5+1 :) om du er 6+0 er det absolutt ikke for tidlig å ta den, da burde den vise 3+ :) Men du er helt sikker på EL dato? Kan hende du hadde fått 3+ på 5+2 også forresten ❤️
 
Fikk det 5+1 :) om du er 6+0 er det absolutt ikke for tidlig å ta den, da burde den vise 3+ :) Men du er helt sikker på EL dato? Kan hende du hadde fått 3+ på 5+2 også forresten ❤️
Det er prøverør så jeg vet helt eksakt . Får prøve ta en i morgen da.. ❤️
 
Det er så irriterende å jakte på disse ukene! Fikk 2-3 i dag 5+3.. på ettermiddagen da. Venter kanskje til onsdag eller enda lenger før jeg prøver igjen tror jeg. Og kanskje da om morgenen
 
Det er så irriterende å jakte på disse ukene! Fikk 2-3 i dag 5+3.. på ettermiddagen da. Venter kanskje til onsdag eller enda lenger før jeg prøver igjen tror jeg. Og kanskje da om morgenen
Ikke stress! Flere som ikke får 3+ før de er 6+0, det er faktisk mer normalt å få det rundt 5+4/5+5 enn før altså :)
 
Har helst brukt strimmel tester og alle er sterke , og bare blitt sterkere men har noen sånn clear blue med uke indikator ligendd tok en 5+1 og fikk gravid 2-3.
Når er jeg 6+0. Når fikk dere 3+? Lurer på om det er for tidlig ta den??

Sniker.. Jeg fikk 2-3 når jeg hadde hcg som var LANGT over 3+ grensa. Ville absolutt ikke brukt den testen men bare kastet den med engang, de er ekstremt upålitelige og jeg haaaater hvordan de stresser oss stakkars prøvere. Du er 6 uker på vei allerede, bare ėn uke til ul :woot: HVIS du absolutt må ta den ville jeg ventet til etter 6+3/4 (men husk at den lett kan vise feil så du må love å ikke bli negativt innstilt). :Heartred
 
Sniker.. Jeg fikk 2-3 når jeg hadde hcg som var LANGT over 3+ grensa. Ville absolutt ikke brukt den testen men bare kastet den med engang, de er ekstremt upålitelige og jeg haaaater hvordan de stresser oss stakkars prøvere. Du er 6 uker på vei allerede, bare ėn uke til ul :woot: HVIS du absolutt må ta den ville jeg ventet til etter 6+3/4 (men husk at den lett kan vise feil så du må love å ikke bli negativt innstilt). :Heartred
Netop det jeg har lest så derfor ikke tatt den enda.. venter noen dager til da..
 
Har helst brukt strimmel tester og alle er sterke , og bare blitt sterkere men har noen sånn clear blue med uke indikator ligendd tok en 5+1 og fikk gravid 2-3.
Når er jeg 6+0. Når fikk dere 3+? Lurer på om det er for tidlig ta den??
Fikk 3+ 5+0:happy:
 
  • Liker
Reactions: B82
Lurer på om jeg skal ta meg råd til en pakke til :chicken: ..er det nødvendig..? Absolutt ikke.. har jeg lyst til å se 3+..?.. jaddaa :hilarious:
Skjønner akkurat hva du mener! :hilarious:
 
  • Haha
Reactions: B82
Hva er grunnen til at det er viktig å se 3+? Hvorfor er det ikke nok å se to streker på strimmeltest?
 
Hva er grunnen til at det er viktig å se 3+? Hvorfor er det ikke nok å se to streker på strimmeltest?
Nei nå spør du godt. Det er flere av oss som må ta strimmel tester til vi personlig syns de er sterke nok til å slutte, eller få 3+ på cb. CB ukesindikator måler jo faktisk stigning i graviditetstestene så det er en måte å se at hcg nivåene har steget.

For meg så er det også en måte å se at jeg faktisk er gravid på. Jeg har nesten ingen symptomer og føler meg ikke gravid i det hele tatt. Jeg tar en strimmel test daglig, men jeg bruker bare av haugen med tester jeg hadde fra før. Jeg kjøper ingen nye. Jeg legger ved et bilde... jeg har tatt mange tester, og dette er ikke alle engang.
 

Vedlegg

  • 20240615_231854.jpg
    20240615_231854.jpg
    1,4 MB · Visninger: 56
Back
Topp