<3 Oktoberjentenes JuBeLTRåD!!! <3

Er 13+4 og hadde første skikkelige morgenmagen i dag!! :D

Det er så artig å våkne til... Livmoren står veldig ut av magen (og den har faktisk blitt ganske stor, slutter rett under navlen) og der livmoren slutter stuper magen nedover og blir flat :P Gøy! 

dytt og knuff!

Jeg er 12 uker i dag hipp hurra

14+2 i dag og ska te jordmor i mårgå

Kjente verdens herligste spark rett under navelen min i dag!! Var en veldig spesiell opplevelse, og jeg hååååper ikke det blir lenge til neste gang!! emoticon

Har vært på tidlig ul i kveld. Og vi fikk se en aktiv, men veldig sjenert liten baby. Og enda bedre er det at jeg kan juble for at den terminen jeg selv mente var rett stemmer. Ædda bæda legen min emoticon emoticon

JUBLER over det fantastiske været som har vært på sunnmøre sist uke, og som skal fortsette hele denne uken også! WOHOOO :D

Sånt liker vi barnehagefolk!emoticon emoticon emoticon emoticon

15+1 og her er det liv lillegutt er veldig aktiv :)

Hurra for jordmora- som sa at jeg var sunn og i god form- og for at hun lot meg høre en sterk, klar og jevn hjertelyd fra lille i magen.......Gleder meg mer og mer til ultralyd er overstått slik at jeg kan slappe mer av!

Jubler over å endelig ha noen timer for meg selv
Lillegutt sover, og de to største og sambo er borte.
Nyter stilheten og det å ha fjernkontrollen helt for meg selv.
Mini i magen er aktiv og det er så kos å kjenne h*n sparkeemoticon

Det er herlig bevegelse i magehuset.. det gledes!! :D
Første gang jeg har kjent noe, det er helt nydelig <3

Camillemi skrev:
JUBLER over det fantastiske været som har vært på sunnmøre sist uke, og som skal fortsette hele denne uken også! WOHOOO :D

Sånt liker vi barnehagefolk!emoticon emoticon emoticon emoticon

HÆRLIG VÆR I ROMSDALEN OGSÅ!!!

HURRA FOR 16 UKER I DAG!!!!

Back
Topp