<3 Oktoberjentenes JuBeLTRåD!!! <3

Camillemi

Forelsket i forumet
Jeg stjal en god ide fra septemberforumet!

Her kan vi skrive små eller store begivenheter som gleder oss i graviditeten og hverdagen!

emoticon emoticon emoticon

La oss få høre om du har nådd en milepæl, fått fine kommentarer som varmer fra familie og venner, småting som du ikke vil lage en hel tråd om!

Om vi er positive, så smitter positiviteten over på andre!

(Jeg kommer til å dytte på tråden når den forsvinner fra første siden! Vi bør hele tiden finne noe å juble over! Vi er da gravide! )
emoticon

Jeg nådde den magiske 12 ukers-grensen i går! emoticon

Fant ut at jeg ville si det til alle 1.april, også skulle det være supermorsomt at ingen trodde på meg.

Problemet var bare at etter en stund så var det ikke så himla moro at ingen trodde på meg lenger! UPS!!

Jeg er GRAVID og har to fantastiske barn fra før og verdens beste ektemann

hihih :D

i e faktisk ikke kvalm lenger:) og skal på love trip te tr heim i helga:) hotell, spa og avslapping

Mannen min kommer hjem i mårra !!1 jiiipi:)
ikke sett han på 1 mnd:(

bli deiliiig

Nå er endelig graviditeten offesiell! Nå vet familie og kollegaer nyheten. Ble tatt med et stort smil av alle sammen :-)

Cec* : Åh! så deilig! Etter jeg fortalte det til familien min så gikk tiden sååå mye fortere. Det hjelper litt å få snakket med folk rundt deg om det! Jeg hater å holde på hemligheter! :O

Hurra for at jeg har vært ute av døra for første gang på over en uke!!! 
Og på turen ut døra fikk jeg kjøpt fine superbillige bøker til små'n, det liker jeg! Liker boksalg!

Hurra for overlykkelige besteforeldre når nyheten ble sluppet i helgen :D og 12 uker i morgen!emoticon

15 uker nå :) Og i går fikk vi låne dopler av ei venninne og fikk høre hjertelyden for første gang :)) Masse med spark i magen og formen er bra :) På tide å nyte svangerskapet :))

Jeg sliter med å juble for tiden. Men gleder meg til i morgen for da reiser vi på hytta. Mamma og pappa har tatt med seg lillemor så kjenner det skal bli godt å se henne igjenemoticon

Hyttetur med familien, er det da vi skal fortelle mamma og pappa om den nye spiren????

høres ut som et superfint tidspunkt! Go påske!!

er ikke kvalmen og uggen daglig lenger , og har bestilt tur til Paris med min gode kjærestel!!emoticon

jippi påskeferie

12 uker i dag

Er 13+2 og i dag har jeg kjøpt de to første svangerskapsbuksene!! Har den ene på nå og det er så godt :D

Har gått i yogabukse i hele påsken, fordi jeg ikke har klart å sitte i noen av de andre buksene mine, det strammer for mye på magen, og den yogabuksa gled ned konstant :P 

Så dette skal bli bra :D 

Er 15+1 og formen har tatt seg opp! :D
Har hatt en alle tiders tur sammen med hele familien min til Gran Canaria i påska, og det var så herlig å slappe av i solen og ta livet med ro. Satser på en sydentur til før 3.trimester.;)

Har begynt å få stor mage nå!! Og STØRRE skal den blir

Back
Topp