3 mnds kontroll

~Piamia~

Glad i forumet
Flere som har vært?:)
Her var snuppa 5075 g å 60,5 lang... lita tulle;) skal ta sprøyta til uka da hs var alene den dagen!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi var på 3mnd igår :) her var gutten min 6450g og 64cm lang :)
Lita og søt jente enda du da :) fikk også vaksine, og fikk feber til kvelden- men var helt fin imorgest :)
 
Her var han 8060gr og 63,5cm :)
Storebror var 8550gr og 65 cm ;)
 
3-mnd-kontrollen er nesten en måned sida siden lillemann ble en oktoberbebis. Han veide 5600 g og var 56 cm da. Sist uke veide han 6000 g :)
Gikk også veldig bra med vaskinen. Han sov store deler av ettermiddagen, ble litt varm, men ikke feber. Helt fin dagen etter :)
 
Off sga på kontroll i mårå :( Grue meg ihjel t vaksinå... Stakkars lille babyen min<3 Men krysse alle fingrer for at han sleppe onna feber å div..
 
Vi skal på kontroll neste tirsdag, litt usikker på om de setter vaksine på han da siden han er syk nå og går på antibiotika kur som er ferdig på mandag.
 
6830g og 67 cm lang 2 dager før 3 mnd. Fikk ikke vaksine da han er syk og går på antibiotika. Han har bare lagt på seg 155g siste 3 ukene, men har fortsatt å vokse 1 cm i uka. Men det er jo ikke så rart at han ikke har lagt på seg så mye, begynner å bevege seg mer, er syk og har antibiotika løs mage.
 
Var på kontroll idag, 3 måneder og 2 dager gammel. Hun veide 7035 gram og var 62 cm lang :) lille gullungen min skreik faktisk værre når hun fikk sprøyta enn når hun hadde kollikk.. varte jo bare 2 minutter, men det var 2 grusomme minutter for både meg og lillegull.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Her var lille 6380g og 60 cm på 3 mnd kontrollen. Hylte da hun fikk sprøyta, men det gikk overraskende bra!! :) ingen feber eller ubehag etterpå heldigvis :)
 
Min jente var 5800 gram og 60 cm, 3mnd og to dager gammel. Men nå er hun snart 4 mnd og det er tid for ny kontroll-tiden løper avgårde...
 
4 mnds kontroll? Her skal vi ikke tilbake før 6 mnd.

Vi har barselgruppe på helsestasjonen hver måned. Bare måling og veiing på 4 mnd, ellers prat og diskusjon. Veldig nyttig og sosialt:)
 
Jenta mi var blitt 62cm lang, og 5745g :)
Off, det var helt grusomt når hun fikk vaksinen :( begynte å hutre litt selv fordi jeg fikk så vondt i mammahjertet :(
Gikk heldigvis veldig fort over, og har ikke fått noe feber eller lignende enda:)
 
På helsestasjonen min er det firemånederskontroll når det er første barn


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Forsinket 3 måneders kontroll her i dag, da vi har vært på ferie de siste ukene. 61cm og 6200 gram er hun nå. Strukket seg skikkelig de siste ukene, ja :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Gutten min var 8,3 kg og 66 cm. Stor gutt:)

Hylte i det sprøytene ble satt, men det gikk fort over. Litt feber, men i god form:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp