3 mnds kontroll

Tid for litt klaging. Når skal det gå over??? Har lagt omtrent livløs i sengen i hele dag. Fryser og verker. Ullstilongs og ullgenser på + varmeflaske. Æsj.

Noen tips for å bli kvitt feberen fort???

Morfaren har passet lille og ga henne flaske. Første gang siden fødselen ( måtte tvangsfores) og det gikk heldigvis som en drøm.

Paracet? Hva er det som feiler? Brystbetennelse?

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Ikke brystbetennelse. En god gammel influensa, tror Jeg. Trodde det hørte vinteren til...

Ikke brystbetennelse. En god gammel influensa, tror Jeg. Trodde det hørte vinteren til...
Kjedelig da! Er vel rimelig vanlig nå på våren med hyppige temperaturendringer. God bedring i alle fall<3

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Tid for litt klaging. Når skal det gå over??? Har lagt omtrent livløs i sengen i hele dag. Fryser og verker. Ullstilongs og ullgenser på + varmeflaske. Æsj.

Noen tips for å bli kvitt feberen fort???

Morfaren har passet lille og ga henne flaske. Første gang siden fødselen ( måtte tvangsfores) og det gikk heldigvis som en drøm.
Uff... Jeg ble influensalignende syk da jeg hadde brystbetennelse, og en tur til legen gjorde susen (antibiotika og puppekrem...) eneste som fynker på influensa er søvn synes jeg! Masse søvn, vann/drikke og varme klær/pledd :) good bedring <3

Back
Topp