3 mnders kontroll

sessi

Flørter med forumet
4190 og 53 cm ved fødsel
6800 og 63 cm på en litt før 3mnders kontroll......[:D]
 Dere andre da????????????

vi har hs time 1 dag etter ardas 3mnd.s dag. altså 14. juli- mer detaljer da..

Var på 3 mnd kontroll i dag. Sara var 50 cm og 2915 g ved fødsel og nå er hun 59 cm og 4785 g. Lang og tynn frøken ;o)

når vi var på 6 ukers kontrollen hadde gutten min vokst mye.

Fødsel: 3075g og 48 cm
6 uker: 5330g og 56 cm

sist vi var på kontroll var han ganske nøyaktig 2mnd og da var han 4750g og 55cm lang... var 2005g og 44cm da han ble født...[:)]

Ved fødsel:             Ved 6 uker:         Ved 3 mnd:
L: 49 cm                 L: 56 cm             L: 60,5 cm
Vekt: 3250g            Vekt: 4515g        Vekt: 5550g  

var der i dag, fy søren jeg måtte gå ut da de skulle stikke jenta mi [:(], mannen min ble sittende og se på det hele med en illskrikende baby i armene.Han sa han ble helt kvalm stakkar.Men det har gått helt fint, hun roet seg da jeg kom inn igjen og sovnet etter to minutter i armene mine.Hun er jo ellers så rolig og glad den jenta mi.dakar.ja ja vi prøver jo bare å beskytte henne for sykdom.det må jo til.

målene hennes er 61cm lang og 5.8kilo, lang og tynn som mamma og pappa[;)]

når vi var på 6-ukers kontrollen så veide Nathalie 6060 g og var 60,5 com.
når hu ble født så var hu 3872 g og 51 cm... så hu hadde strekt seg masse... så nå gleder jeg meg til 3-mnd kontrollen[:)]

Gutten min var 5290g og 60,5cm lang på 3 mnd-kontrollen , var 3050g og 49cm når han var født. vaksinen var ok , han smilte av den første , mens den andre hylgrein han , illrød i fjeset.. da syns jeg såå synd på han holdt på å grine selv, fikk så vondt av han, stakkar.. men etterpå gikk alt fint[:D]

Bare min som er stor altså? Min var 7600gram og 67,5 cm på 3mnd-kontrollen.. Kjempestor, men ikke tykk heldigvis [:)] 

Må bare legge til at han var 3730gram og 51cm når han ble født.

vet ikkje om din e stor.. føler det e min som e litt liten får allti høre " han var så liten " hehe[:D] jaja .. de e no skjønn alle sammen ..

Har 19ende..blir spennende!!!

ORIGINAL: Hebra

Bare min som er stor altså? Min var 7600gram og 67,5 cm på 3mnd-kontrollen.. Kjempestor, men ikke tykk heldigvis [:)] 

Må bare legge til at han var 3730gram og 51cm når han ble født.

hehe Min kommer nok til å slå alle rekorder, men timen er ikke før på fredag 14. juli .. han er født 4,5 kilo, og for tre uker siden var han godt over 6,5 kilo... tror han kommer til å veie over sju kilo og kanskje vare ca mellom 60-65 cm han er født 54 cm..

Får din morsmelk eller mme ?? barn som får morsmelk legger ikke så mye på seg , synes jeg.. min for mme...

Min får kun morsmelk, men vokser visst i turbofart likevel..[8|] [:)] 

ORIGINAL: Hebra

Min får kun morsmelk, men vokser visst i turbofart likevel..[8|] [:)] 

Jøss, ser at gutten din har vokst veldig veldig godt av melken din, hva spiser du? som gir gutten din den næringen[:D].. Nei tror ikke min slår dins rekord selvom han er født større og lengre enn din.. Vi må nok kanskje takke med litt over sju kilo og kanskje 63 cm.. [:D]

har ikke vært på 3 mnd ennå men Sabine var ved
fødsel:3040 og 50
6uker:4600 og 57
8uker:4860 og 60,5
så hun strekker seg veldig... skal på 3mnd 8.8 gleder meg...
å hun får kun pupp!!! [:D]

ved fødsel: 2435 gr og 45 cm
3 mnd: 5300 gr og 59 cm
[;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]

var på 3 mnd kontroll på fredag Thea veide ved fødsel 3535 g og var 48 cm ved 3 mnd 5500 g og 57 cm

Jøss, ser at gutten din har vokst veldig veldig godt av melken din, hva spiser du? som gir gutten din den næringen.. Nei tror ikke min slår dins rekord selvom han er født større og lengre enn din.. Vi må nok kanskje takke med litt over sju kilo og kanskje 63 cm..

Spiser faktisk ikke noe spesiellt, er vertfall ikke spesiellt sunn av meg. Spiser ikke så mye godteri å sånn, men lager god middag, og spiser frokost og kvelds [:)] Vet egentlig ikke hva som gjør at han vokser sånn jeg.. Bare han ikke blir en kjempe så [&:] [:)] 

min var rett over 7500gram og 68 lang på 3 månderskontrollen. Lang og slank[:D].
Han var 4468 gram og 55 cm lang ved fødselen. Ville gråte selv når sprøyta ble satt, stakkars gutten min. Han er en tøffing...det er alle babyene, så masse sprøyter så dem må ta..uff uff[:(]

Back
Topp