3 mnd kontroll

Suverina

Gift med forumet
Da har vi vært på helsestasjonen med Aleksander.
Nå har han fått sine første vaksiner.. Helt grusomt syns mamma`n... [:(] 
Så da er det bare å vente i spenning om han reagerer på de...
Men han er nå blitt stor gutt[:)] Veier 6080 gram og er hele 59 cm[;)]

Så stolt av gutten min[;)]

så bra:) var de ekkelt m vaksina??grur m veldi til den!!

ORIGINAL: AnetteK

ORIGINAL: Mariannek

Da har vi vært på helsestasjonen med Aleksander.
Nå har han fått sine første vaksiner.. Helt grusomt syns mamma`n... [:(] 
Så da er det bare å vente i spenning om han reagerer på de...
Men han er nå blitt stor gutt[:)] Veier 6080 gram og er hele 59 cm[;)]

Så stolt av gutten min[;)]

Hvor lang tid kunne det ta før du kunne vente en reaksjon?

Til meg sa de det kunne komme i løpet av dagen idag eller i morgen

Natten har gått helt fint til oss... [:)]
Aleksander sov som vanlig. Var ikke spesielt vanskelig å få i seng heller i går... [:)] 
Men i dag er han litt små slapp og sutrete... Men det synes jeg er ingen ting, det skal han få lov til... [:D]
Virker litt varm, men har ikke noe særlig i feber.. (men så har jeg aldri målt temperaturen hans før da, så vet ikke hva den ligger på... Jeg selv ha veldig lav kropstemperatur) Målte meg til 37,4 i øret. Skal vel ikke legge på en halv grad der også? eller? Noen som aner[8|]

ORIGINAL: Mariannek

Natten har gått helt fint til oss... [:)]
Aleksander sov som vanlig. Var ikke spesielt vanskelig å få i seng heller i går... [:)] 
Men i dag er han litt små slapp og sutrete... Men det synes jeg er ingen ting, det skal han få lov til... [:D]
Virker litt varm, men har ikke noe særlig i feber.. (men så har jeg aldri målt temperaturen hans før da, så vet ikke hva den ligger på... Jeg selv ha veldig lav kropstemperatur) Målte meg til 37,4 i øret. Skal vel ikke legge på en halv grad der også? eller? Noen som aner[8|]

De små skal visst ligge litt lavere enn oss i kroppstemp. Lillegutt har vanligvis 36,5. Da han fikk vaksinene fikk han feber noen timer etterpå. Ikke så høy, 37,8 på det meste. Ga han en paracet. Litt feber neste dag, men gikk fort over. Var ikke så ille som jeg fryktet heldigvis.

Back
Topp