3 mnd kontroll

griseknoen

Forumet er livet
Har babyene deres vært på 3 mnd kontroll? Tok de vaksiner? Fikk de noen reaksjon på dem? Hvordan ligger de an med vekt/lengde i forhold til utgangspunktet?

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Her skal vi neste uke. Lillegutt blir 3 måneder på fredag og sist vi var på kontroll var han 5760 gram og 62,5 cm. Han ligger perfekt på vekta, midt på.. Men han er veeldig lang og ligger litt over på kurven der. Blir spennede med vaksine. Håper han ikke reagerer så mye:-/
 
Vi skal på kontroll i slutten av Januar. Gruer meg litt til vaksinen, men det går nok fort over. Vi var og veide og målte på mandag, og da veide han 4900 og var 59 cm lang. Han fulgte visst kurven sin helt perfekt, selv om jeg syns han kunne veid litt mer :p
 
MiloLilo: hvor mye veide han da han ble født? Tulla vår veide 4500 på 6-ukerskontrollen. Vi skal på 3mnd-kontroll på onsdag (dagen før hun blir 3 mnd). Blir spennende med vaksinen :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Racheyrayray: når var dere på forrige kontroll da? Og hvor lang var han når han ble født?

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
10 januar var forrige, han var 3310 gram og 49 cm nå han ble ført. Han fylte 3 måneder her om dagen. :)
 
MiloLilo: hvor mye veide han da han ble født? Tulla vår veide 4500 på 6-ukerskontrollen. Vi skal på 3mnd-kontroll på onsdag (dagen før hun blir 3 mnd). Blir spennende med vaksinen :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Han veide 3500 ved fødsel. Helt på gjennomsnittet vøtt :p Og skikkelig gjennomsnitts kar ellers ;)
 
var på kontroll med snuppa for ei uke sida, 5780 g og 63 cm! - litt lang men ellers helt perfekt<3 fikk to sprøyter og reagerte senere med soving, soving og soving.. stakkars lita, kasta opp gjorde hun også :\ Trodde jeg skulle få gjort litt i heimen, men ble heller sittende og trøste gullet!
 
Huff da. Ikke moro at hun kastet opp :( Men heldigvis går det vel fort over når det bare er en reaksjon på vaksina.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Her har vi nettopp vært ned og tatt vaksinene. Gikk veldig greit, grein selvfølgelig litt men det verste var nok å bli holdt nede da. Nå sover han:)
Han veide 6000gram i dag og 64 cm lang. Vokser seg godt i lengda!!
 
Back
Topp