3 mann en luring

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Ja er han det?
På hvilken måte?

Venter nummer 3 i november å er veldig spent på om dette stemmer :p :)

Var veldig lik fødsel nummer 2 her. kom noen få dager før UL termin som de to andre, fødselen var den beste av mine 3, kontrollert og ikke skikkelig vondt før en time før hun var ute. Brukte 5 timer fra første rie, og 24 timer etter vannavgang, presset i typ 3 minutter :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Var veldig lik fødsel nummer 2 her. kom noen få dager før UL termin som de to andre, fødselen var den beste av mine 3, kontrollert og ikke skikkelig vondt før en time før hun var ute. Brukte 5 timer fra første rie, og 24 timer etter vannavgang, presset i typ 3 minutter :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Det hørtes flott ut da :D

Nei, egentlig ikke.
Han kom 2 uker før tiden akkurat som storesøster.

Har hørt det samme selv:-P. Har ikke 3 barn selv men en venninne av meg opplevde at hun følte 3je mann var en luring

Her va 3 mann en luring som kom 11 dager over termin ved igangsetting
De to andre kom av seg selv før termin.

Men gikk fort når de satte igang

3t 11 min aktiv fødsel

Hadde ikke ordentlige rier. Kom inn på sjekk pga svake mageknip som kom jevnlig ( fikk sjekk da pga to tidligere raske fødsler) . Ble sjekket, 4 cm. Fikk beskjed om å slappe av litt, for å se om det ble rier. Heldigvis at jeg allerede var på sykehus da de kraftige riene kom, 45 min - vipps- var han født :) jm syns det var veldig morsomt :p jeg syns den fødselen var den verste. Null kontroll over min egen kropp . Og fødte i en vanlig sykehusseng.

Back
Topp