3 måneders krisen!

Gutt2015Jente2016Lille2019

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Ganske sikker på at det er den som pågår her nå. Ho holder det gående i opptil 3t hver eneste natt, og når ho først sover, så sover ho maks 2t sammenhengende [emoji42] Natt til søndag fikk eg 5t usammenhengende søvn i løpet av 10t, og når ho da allerede har sovet lite i ukesvis, ja da blir ho mor rimelig trøtt [emoji53] Ikke vil ho sove på dagen heller, så da får ikke eg slappet av heller.
Andre som merker noe til denne krisen?

Er ikke helt der, men ikke merket så mye med lille, men storebror sin første utviklingsprang med økedøgn var litt lignende. Nekter å sove, var hysterisk og skreik konstant i en uke ca. På dagtid vell og merke, vi ble helt utslitt og ante ikkr hvordan man skulle komme gjennom det. Gikk heldigvis over :) husker ikkr hvordan det var om natten, men husker ene dagen var han våken 6 timer i strekk uten et sekund søvn og bare gråt. Når han da sovnet sov han kanskje 15 min. Men han var mye yngre, de andre utviklingsprangene merket vi og men ikke like ekstremt. Men hold ut :) det blir nok bedre :)

Har også våknet mye om natten i det siste her også..

Regner med at det er rett rundt hjørnet, men har ikke merket noe til det enda. Han sover som han pleier på natta, litt mer urolig på dagtid (men kan jo være pga disse berømte tennene som bryter fram nå..). Har merket godt til de første utviklingssprangene, så jeg er spent på hvor heavy denne runden blir siden den skal vare så lenge.. Men det positive er jo at det går over, og i andre enden sitter en baby som har "lært noe nytt" [emoji4]

Våkner hver 1-2 på natta, vil ikke sover i bed side men ved siden av meg. På dagen sover nesten ikke noe, hvis sovner 20 min max. Er litt klengete også.

Back
Topp