Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min sier ingen ting, bareSå flinke bebisene her er! <3
Det med å si ord og kaver seg framover, er ikke det ille tidlig?? min er LAAAAANGT fra de statuene der enda! :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvorfor skulle det være ønsketenkning?Min sier ingen ting, bare
babler på bayspråk og har ikke en gang prøvd å analysert det . Er jo helt umulig at de har "språk" så tidlig, så ville bare vært wild guess og ønsketenkning
Klart de har lyder-massevis av lyderHvorfor skulle det være ønsketenkning?
Hvis man hører etter så har babyer de samme lydene, uavhengig av nasjonalitet og kjønn. Disse lydene har i alle fall hjulpet oss fra dag 1
Er enig med deg at babyer ikke kan bruke vårt ordspråk, det er tilfeldigheter.Klart de har lyder-massevis av lyder
Men nå var det "språket/ordforådet" jeg siktet til.
Jeg forstår alle lydene hennes, hva hun søker/trenger via de.
Men noe konkret språk har i hvertfall ikke babyen min, det må læres opp, og kommer ikke når hun er 3 mnd.
Er veldig enig i det du skriver ang lyder, da det er slik vi også oppfatter det.Er enig med deg at babyer ikke kan bruke vårt ordspråk, det er tilfeldigheter.
Men at det ligger noe i Dunstans "Baby Language" er jeg helt overbevist om etter at jeg fikk egen baby.
Selv om vi mennesker er den mest tafatte skapningen i dyreriket tror jeg fortsatt at evolusjonen ikke har tatt fra oss evnen til å kommunisere som babyer.
Og de lydene i dette babyspråket har vært gull verdt for vår lille familie. En rolig og tilfreds gutt som får viljen sin med en gang
Mye skjer rundt 3 mnd alder og babyer som ikke har fått respons på disse lydene vil slutte å si dem i håp om annen kommunikasjon. Lillegutt er nå opptatt av å herme etter nye lyder og gjerne i høyt volum. Veldig spent på hvor lenge han vil holde på disse nyfødtlydene- det er veldig fascinerende
Sent from my iPhone using BV Forum