<3 lyden :)

LiljeBlomst

Forelsket i forumet
ja da har jeg vært hos jordmor, fikk samme som forrige sv.skap:) veldig fornøyd med henne;) fosterlyden lå på 150, så da fikk jeg enda mere jentefølelse...hehe, men i morgen er det ultralyd. Så da veit jeg nok mere:) ønsker alle junimammaer en fortsatt fin onsdag:)

Så koselig å høre hjertelyden da! :)
Når jeg var hos jordmor sist, fikk jeg høre hjertelyden, og den lå da på 150-155 - noe hun sa var typisk jentepuls. Og på ultralyd igår så vi ei aktiv, lita jente!! :)
Blir spennende å høre i morgen da! ;)

LykkeligMamma83 skrev:
Så koselig å høre hjertelyden da! :)
Når jeg var hos jordmor sist, fikk jeg høre hjertelyden, og den lå da på 150-155 - noe hun sa var typisk jentepuls. Og på ultralyd igår så vi ei aktiv, lita jente!! :)
Blir spennende å høre i morgen da! ;)

Gratulerer så mye med jenteda har du en av hver:) er dette jeg også har hørt att jentene har i snitt høyere puls en gutta. Husker du hva du hadde med sønnen din? jeg oppdaterer i morgen etter ul:)

Så herlig med hjertelyd! Jeg hørte den forrige uke hos jordmor, den lå på 153. I dag så vi ei aktiv jente i magen! 

Men lillegutt lå også jevnt på rundt 150 hele veien, så stoler ikke helt på den myten der.. Hadde to målinger med lillegutt som lå på 138 og 133. 

Klatremus Lillemann skrev:

Så herlig med hjertelyd! Jeg hørte den forrige uke hos jordmor, den lå på 153. I dag så vi ei aktiv jente i magen! 

Men lillegutt lå også jevnt på rundt 150 hele veien, så stoler ikke helt på den myten der.. Hadde to målinger med lillegutt som lå på 138 og 133. 

ja det er virkelig verdens beste lyd ;) Gratulerer med en av hver;) Vi har kanskje samme jordmor vi da? hvis du også går på hamar?

LiljeBlomst skrev:

Klatremus Lillemann skrev:

ja det er virkelig verdens beste lyd ;) Gratulerer med en av hver;) Vi har kanskje samme jordmor vi da? hvis du også går på hamar?

Ja, er på Hamar jeg også. Jeg har Hilde, hvem har du? Hilde tok også imot lillegutt, da jobbet hun også på sykehuset som jordmor. Derfor ville jeg ha henne nå under svangerskapet fordi hun vet hvordan forrige fødsel var. 

Jeg var også til sv.kontroll idag og det var pluss minus 150 slag der... Men må vente med ul i to uker til..

Blir spennende å høre om det er jente eller gutt i magen din, siden barna våre har ganske lik puls;)

Blir spennende på UL da :)
Jeg skal til JM i morgen, håper på å få høre <3 lyden

Back
Topp