3.juledag :)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen :)
Har alle ei frisk og koselig jul?
Idag er det min tur å stå opp tidlig, har jo fått sove lenge hele jula hittil siden mamma sto opp med Hermine første juledag, men synes i grunnen det er superkoselig å ha denne morrastunda sammen :) Vi ser på barne-tv, Hermine koker cheerios på komfyren sin og jeg koser meg med kaffe og kransekakepinner ;)
Hermine har nå i tre netter sovet til kl 07 helt uten oppvåkninger :D Kjempedeilig! Så får hun mme rett før vi står opp :)

Idag skal vi ut og bytte noen julegaver, Hermine fikk blandt annet enn Janus ullkjole som var litt liten, så håper vi finner den i en større str! Og så har svigerfar 65 årsdag så vi skal dit i ettermiddag og feire, tenker vi legger Hermine der idag! :)

God romjulsdag til alle :)

Ser ut som en koselig morgen :)
Unger og mann sov godt i natt, men ikke jeg. Av en eller annen grunn. Så jeg er litt grumpy i dag :-p
Men vi får snart besøk og det blir mer besøk senere i dag. Så det blir veldig hyggelig!
Merker at ungene skulle vært ute og løpt litt :-p

Ser ut som en koselig morgen :)
Unger og mann sov godt i natt, men ikke jeg. Av en eller annen grunn. Så jeg er litt grumpy i dag :-p
Men vi får snart besøk og det blir mer besøk senere i dag. Så det blir veldig hyggelig!
Merker at ungene skulle vært ute og løpt litt :-p
Trente du sent på kvelden kanskje? Da kan det være vanskelig å sove etterpå...har jeg hørt:p ;)

Hermine skal få løpe litt på kjøpesenteret, er sånn isholke ute at det rett og slett ikke går an for henne å gå ute :(

God dag!
Natta mi var bedre..Jeg dro sammen med ei venninne på en bygdafest i går og tok en øl sammen med gamle kjente. Når jeg kom hjem til mamma og pappa, sov mann og barn godt, og vi lå til over 09.

I dag skal vi hjem (noe som blir litt godt etter tre dager med store familieselskap). Så får vi en hviledag før det braker løs på nytt.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Trente du sent på kvelden kanskje? Da kan det være vanskelig å sove etterpå...har jeg hørt:p ;)

Hermine skal få løpe litt på kjøpesenteret, er sånn isholke ute at det rett og slett ikke går an for henne å gå ute :(
Nei, kl 11 :p

God morgen :)
Har alle ei frisk og koselig jul?
Idag er det min tur å stå opp tidlig, har jo fått sove lenge hele jula hittil siden mamma sto opp med Hermine første juledag, men synes i grunnen det er superkoselig å ha denne morrastunda sammen :) Vi ser på barne-tv, Hermine koker cheerios på komfyren sin og jeg koser meg med kaffe og kransekakepinner ;)
Hermine har nå i tre netter sovet til kl 07 helt uten oppvåkninger :D Kjempedeilig! Så får hun mme rett før vi står opp :)

Idag skal vi ut og bytte noen julegaver, Hermine fikk blandt annet enn Janus ullkjole som var litt liten, så håper vi finner den i en større str! Og så har svigerfar 65 årsdag så vi skal dit i ettermiddag og feire, tenker vi legger Hermine der idag! :)

God romjulsdag til alle :)

Så deilig at Hermine sover så bra nå :D nå sover hun som Liana ;) hehe

Kos dere med feiring idag :)

God dag!
Natta mi var bedre..Jeg dro sammen med ei venninne på en bygdafest i går og tok en øl sammen med gamle kjente. Når jeg kom hjem til mamma og pappa, sov mann og barn godt, og vi lå til over 09.

I dag skal vi hjem (noe som blir litt godt etter tre dager med store familieselskap). Så får vi en hviledag før det braker løs på nytt.;)

Deilig å komme seg hjem da ja!:D blir sikkert godt for Jenny også ;)

Deilig å komme seg hjem da ja!:D blir sikkert godt for Jenny også ;)
Ja, det er så godt med litt ro!:D Nevøene mine er i "syte og grine for alt" og "terge hverandre"-alderen, noe vi ikke er vant til, så nå var det godt å komme hjem til stillhet. Jenny trykte ut en stor, hard bæsjeklump og sovna, mens mannen la seg på sofaen for en dubb, så nå skal jeg dusje i fred og fordragelighet.♡

God dagen :)

Idag har Liana vært en liten tur i barnehagen fordi samboer måtte jobbe idag.. Emira ble hjemme, for hun ville ikke når det bare var barn fra Liana sin avdeling der idag :P
Men Liana har kosa seg masse hun;) dem hadde også vært på trilletur til sentrum å sånt :)

Nå er vi hos mamma.. mulig søskenbarnet mitt kommer innom med ungene etterpå:) hun bor ca 2 timer unna, så ser dem ikke så ofte :p

Go'jentene mine som leker så fint sammen:)
1388151912076.jpg

Disse bildene ble tatt igår :P
1388151939943.jpg
1388151954060.jpg
1388151968931.jpg

Ja, det er så godt med litt ro!:D Nevøene mine er i "syte og grine for alt" og "terge hverandre"-alderen, noe vi ikke er vant til, så nå var det godt å komme hjem til stillhet. Jenny trykte ut en stor, hard bæsjeklump og sovna, mens mannen la seg på sofaen for en dubb, så nå skal jeg dusje i fred og fordragelighet.♡

Hehe kjenner til den alderen :P dem er ikle tilfeldigvis i 3-4års alderen da?:P for har sånne dager HVER dag med Emira:eek::confused::p

Huff da, ikke noe godt med hard mage:( høres nydelig ut med en god dusj i ro og fred:D reine ferien!:P

Hehe kjenner til den alderen :P dem er ikle tilfeldigvis i 3-4års alderen da?:P for har sånne dager HVER dag med Emira:eek::confused::p

Huff da, ikke noe godt med hard mage:( høres nydelig ut med en god dusj i ro og fred:D reine ferien!:P
Minsten er 4 og eldste er 7.;)
Begge guttene har vært/er veldig voldsomme på den griniga. Spørsmål til deg som har erfaring: gir du masse kos og trøst ved sutring når det "ikke er noe", eller forklarer du hvorfor dette evt er unødvendig grining og at det ikke er noe "poeng" i å grine, eller hvordan gjør du det?
Akkurat den alderen der kvier jeg.meg litt til.:p

Vi har bare vært ute på en kjøretur og på posten :-)
Spist middag og mannen har pakket til i morgen. Lett å være mann. Kun håndbagasje. Hadde jeg aldri klart ;-)

Er utrolig deppa og sliten idag.. gruer meg til i morgen.

I morgen blir ene søsteren min 20 år. Så skal dit å feire på dagen i morgen :-)

Hva skal dere ikveld da? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Spist middag og mannen har pakket til i morgen. Lett å være mann. Kun håndbagasje. Hadde jeg aldri klart ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

...av og til misunner jeg menn som kan reise i all enkelthet.:) Jeg reiste med håndbaggasje til samlinga sist, men den varte bare i tre dager liksom.:p

Når på dagen reiser mannen?
Føler med deg..:(

...av og til misunner jeg menn som kan reise i all enkelthet.:) Jeg reiste med håndbaggasje til samlinga sist, men den varte bare i tre dager liksom.:p

Når på dagen reiser mannen?
Føler med deg..:(

Hehe. Må.være deilig å ikke trenge så mange ting :-)
Klarer også håndbagasje på 3 dager :-)

Flyet går kl 15..
Kjipt altså... er så hardt å være alene med 1 viljesterk 2-åring og en 1-åring som får tenner,sår nedentid etc :-(

Men men :-)

Er alt fint med Jenny da? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe. Må.være deilig å ikke trenge så mange ting :-)
Klarer også håndbagasje på 3 dager :-)

Flyet går kl 15..
Kjipt altså... er så hardt å være alene med 1 viljesterk 2-åring og en 1-åring som får tenner,sår nedentid etc :-(

Men men :-)

Er alt fint med Jenny da? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Nei, det forstår jeg godt.:confused: Men flink er du!:)

Jenny har det fint, takk som spør.:) Hun har noen tenner på vei, men er ikke veldig plaget av dem enda. Hun våkner hver natt mellom 02-04 og havner i senga vår, men det er en uvanesak (og ikke tannsak) tror jeg. :p
Skal prøve å legge meg tidlig i kveld for å få flest mulige timer for meg selv i senga (...men det sier jeg rett som det er).

Minsten er 4 og eldste er 7.;)
Begge guttene har vært/er veldig voldsomme på den griniga. Spørsmål til deg som har erfaring: gir du masse kos og trøst ved sutring når det "ikke er noe", eller forklarer du hvorfor dette evt er unødvendig grining og at det ikke er noe "poeng" i å grine, eller hvordan gjør du det?
Akkurat den alderen der kvier jeg.meg litt til.:p

Nei jeg trøster ikke noe spesielt om det ikke er noe..for da blir alt bare enda verre:P prøver heller å si at hun kan snakke/spørre på en vanlig måte eller forklarer at det og det ikke er noe å gråte eller sutre for, og gir heller en klem og ros når hun skrur av "sutre-bryteren":P om hun ikke er interessert i å høre på det jeg har å si, så overser jeg det eller ber hun gråte seg ferdig på rommet.. men ser jo an på hva grunnen er og hvor sliten og trøtt hun er da..hehe..

Kålormen Wael 14.10.11♡

Uff, forstår deg så godt! Har levd med avstandsforhold før jeg og sambo flyttet sammen..var helt grusomt dagene før han/jeg skulle reise og ikke minst tiden vi ikke så hverandre:(

Uff, forstår deg så godt! Har levd med avstandsforhold før jeg og sambo flyttet sammen..var helt grusomt dagene før han/jeg skulle reise og ikke minst tiden vi ikke så hverandre:(
Ja ikke noe hyggelig,spesielt når barna begynner å bli større å forstår at han reiser :-(

Kålormen Wael 14.10.11♡

Heija jenter :-) her så ha vi hatt familiemiddag :-)

Aill søskenan (5 søsken) pluss at 3 har partner :-)

Så vi va 10 voksne, og 4 onga! Og herregud ke ongan herja og styra! Di e 10, 7, 4 og 3!

Fie kjæm heijm i mårra :-D åh! Dt ska bi godt! Gled meg så tell eg får ho heijm!!!! :-D

<3 Fie Elise <3

Back
Topp