<3 Jubeltråd <3

Jubler for at jeg faktisk fant noen klær i byen idag, som jeg faktisk føler meg vel i! :) også jubler jeg for 17+0 idag og oul om knappe to dager :)))

2 små + spiregutt <3 ventes i februar <3

Jubler for noen i mai forumet som har sjekket inn med termin 30 mai. Bare et par dager til juni forumet starter og fylles opp:)

Jubler over gårsdagen!! Gubben og jeg kikka og testa vogn :)

Har bestemt oss for emmaljunga Edge duo. Utgangspunktet var mondial, men går for Edge pga skjermen på kalesjen eller hva det nå heter :p

Ble kjempegira av å se at sambo ble solgt mens vi testa (selv om han i utgangspunktet ville se på noe billigere), og vil gå for vogna. Vi prøvde også å legge den i jaguaren, men fikk ikke plass til bagdelen i bagasjen. Kjøper likevel! Haha. Skal bli spennende å se om den får plass i golfen - har mine tvil :p

Gøy var det uansett!!!!

Og ja - vi kjøpte lilles første klesplagg <3

Jubler for noen i mai forumet som har sjekket inn med termin 30 mai. Bare et par dager til juni forumet starter og fylles opp:)

jeg jubler for at det ikke bare er jeg som er opptatt av det der:P

Wohooo! Kom meg på trening i dag tidlig! Har ikke hatt energi de siste seks-syv ukene, så nå er jeg stolt! (Og øm i bekkenet..)

Jubler for oul idag!!!! Alt var bra med lille gutten vår, kjempeaktiv krabat som sparker masse. :) ny termin 23.februar, så ble flytte 6(5) dager fram. :)

Jeeeeeeeeiiii ;) hele 15+0 idag <3

Jubler for oul idag!!!! Alt var bra med lille gutten vår, kjempeaktiv krabat som sparker masse. :) ny termin 23.februar, så ble flytte 6(5) dager fram. :)

Forlater du oss? håper ikke det(a) vi er mye bedre en februarforumet:D fikk du se kjønn?

Forlater du oss? håper ikke det(a) vi er mye bedre en februarforumet:D fikk du se kjønn?

Hadde ikke tenkt å forlate dere nei, så lenge jeg får lov å fortsette å være her inne :) kan jo fort havne på mars uansett så. :p
Jada, fikk bilde av tuten ;) så nå har vi fått beskjed om gutt to ganger, med stor sikkerhet, så da velger vi p stole på det :) gleder meg til å få treffe min andre sønn <3

2 små + lillegutt <3 ventes i februar <3

Hadde ikke tenkt å forlate dere nei, så lenge jeg får lov å fortsette å være her inne :) kan jo fort havne på mars uansett så. :p
Jada, fikk bilde av tuten ;) så nå har vi fått beskjed om gutt to ganger, med stor sikkerhet, så da velger vi p stole på det :) gleder meg til å få treffe min andre sønn <3

2 små + lillegutt <3 ventes i februar <3

Ja da, bare bli du:) skal jeg skrive opp gutt på OUL lista?

Weeee 13uker ;)

Sent from my GT-S6310N using BV Forum mobile app

Jubler for 16+1 å endelig en dag me masse energi!! :D Det er det lenge siden jeg har hatt! :p

19 uker i dag, 1 uke til halvveis.
....også er det endelig fredag!

Back
Topp