Det skal sies at fårekjøtt STINKER noe helt forjævlig når emballasjen åpnes. Sist jeg kjøpte et stykke, trodde jeg kjøttet var dårlig, men slik er det visst bare sier mamma. Kylling også lukter forderva når plastikken åpnes. Blæh!![]()
Også kokt skinke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal sies at fårekjøtt STINKER noe helt forjævlig når emballasjen åpnes. Sist jeg kjøpte et stykke, trodde jeg kjøttet var dårlig, men slik er det visst bare sier mamma. Kylling også lukter forderva når plastikken åpnes. Blæh!![]()
Har jeg gjort sånn før, men etter ny update får jeg ikke det valget. Får prøve og feile meg litt fram
•☆tastedingsen☆•
Tror det er da du skal opereres?
•☆tastedingsen☆•
Det stod litt rart det der, ja.Jeg har fått brev fra sykehuset i Skien ang. sterilisering.. men aner ikke om den timen jeg har fått er dagen for operasjonen eller om det bare er et sånt møte?
Eneste som står er dette:
![]()
Har dere greie på sånt? Syns det er litt rart om det er dagen for operasjonen når det ikke står noe mer info?
Det stod litt rart det der, ja.
Siden du skal i narkose og må faste(?) så legges du kanskje inn en dag i forveien, altså 14.feb? De skal jo foreta innkomstsamtale, gi info, se til at magen ikke er veldig hårete osv, og etter operasjonen blir du liggende på post-op litt, så jeg hadde ikke trodd at de rekker alt på en dag når du skal møte opp 10.30? Kan jo hende at du opereres på ettermiddagen da evt.![]()
Ring og spør du!!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Enten grillpølser eller røkte kjøttpølser(vi bruker de fra prior).. suuuuuperdigg.. trenger ikke masse pølser heller. Men,jeg er en pølse-elsker ♡ haha.. det ser man på kroppen minPølsepizza? Med grillpølser på liksom?Jeg spiser lite pølse asså..Går og gulper opp pølselukt hele dagen. Da spiser jeg heller lam!
Det skal sies at fårekjøtt STINKER noe helt forjævlig når emballasjen åpnes. Sist jeg kjøpte et stykke, trodde jeg kjøttet var dårlig, men slik er det visst bare sier mamma. Kylling også lukter forderva når plastikken åpnes. Blæh!
I dag spiste vi fiskekarbonader (med purre og hvitløk fra Rema) i brun saus, poteter og kokte grønnsaker til middag. Godt med noe anna enn julemat og Jenny spiste maaaaasse av det, meeen det gjør hun stort sett - uansett hva det er.![]()
Fiskekarbonader er godt da.. mmmm....fikk lyst på det ;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Han er drøyt et år.Uffhvor gammel er han? Mulig han har gått seg vill? Har du vært ute og lett etter han?
•☆tastedingsen☆•
Tiden flyr av gårde med småbarnDet gjør det sikkert..siden hun har såpass langt hår allerede nå
Liana har mye mer hår enn det jeg og min familie har hatt som 1 åringså hun har nok litt mer av hårveksten til pappan sin side
Hehe har prøvd spenner et par ganger, og det liker hun! Meeen hun drar den ut, for så å ville feste den i håret igjen..og sånn kan det holde på en god stundmen jeg må vel bare fortsette å prøve
Jaaatenk han er snart 3 mnd! Skjønner ikke hvor de månedene har gått?
hehe.. morro at dem er født på samme dato
Leoh ble født kl halv 11 om morgen (eller 10:28 for å være nøyaktig
) hva med Wael?
Håper W sover resten av natten godter nok bare litt overtrøtt da ja! Sånn er det hvertfall med Emira og Liana
Pølsepizza er godtmmmm..
Vi spiste wok med kylling og masse grønnsaker istadnå er det en burn som står på menyen
![]()
Haha,ja, hun må være et sånt barnegeniSå fin bil hun har tegnet![]()
![]()
Tiden flyr av gårde med småbarn
Han er født kl : 18.35
Han våknet et par ganger til... uff.
Mina har holdt det gående i 1,5 t.
Vil ingenting. Bare skriker!
Ikke flaske,ikke kosekluten.
Bare kose mammaen sin. Men,når jeg la hun ned igjen var det bare skrik
Ga hun paracet og mer canesten.
Og nå slokna hun for 10 min siden![]()
Håper de sover i natt... hehe...
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Heia jenter
Fie hadd in første dag i barnehagen i går etter juleferieDet gjekk kjæmpe bra
Ho fekk god veldkomst av bestevennina si
de e så søøøøt, ei uka mellom de, så de lek godt i lag, sånn som eg ha førstått det
Ellers så e det telbake på skolebenken på tirsdaggled meg litt tell å kom telbake tell kvardagen igjen
Ellers så det e lite nytt her
Eg e litt plaga med at eg e så himmla trøtt heile tia :/ førde om eg søv godt om natta så e eg trøtt heile dagen!
Eg spis sunt, drekk vattn, meeen sku kansje ha vøre litt meir ute i fresk luft
så eg førstår ikje helt ke det e som jær meg så trøtt….spis og vitamina…
jaja, bi kansje beire når eg får kommen meg igang i gjenn på skola
E kansje i dvale endå
Korsjn går det med de små dåkkers? korsjn størrelse bruk de i kleia? ke de lik å jær (lek) ke de lik å spis?
Fie lik å lek med alt ho ikje har lov tellprøv seg stadig, og e begynnt å bi litt oppstanasi…ho rop tell meg når eg sei nei
meeen ho veit kem så bestem, så jer seg tel slutt
Ellers så lek ho mysje med den nye traktorn med fjøsdyran påog lik å driv å "kle" på seg sjøl
Ho spis stort sett alt ho får servertog e veeeeldi gla i brokkoli
og gullerot…vi spis mye fisk
Ho bruk endå 74-80 i bokse, og 80 i bodya…og 80-86 i nattdrakta (syns nattdraktan e så små i størrelsen)
Ho e blid stort sett heile tiasøv godt, spis godt å lek godt, meeeen kan bi sint…viss ho ikje får jær sånn som ho vill
og bi rasan når eg tar ho opp av badekaret
meeen går fort over når eg sei at vi ska putt hello kitty´en (tannbørsteholdern) på speilet
et rituale vi har kvar kveld, etter at ho ha pussa tennern (først eg, så ho sjøl) så heng vi opp (eller ho jær det, med litt hjølp) hello kitty´en på speilet og putt tannbørstn inni
Eg e så fornøyd med livet sånn som det e nostooortrives som aleina mamma <3 Ho e sååå goooo <3