Håper du får en positiv test etterværtTok test idag jeg ogsåjeg er bare 4 dpo
![]()
kjedelig i karantene altså, får satse at den testen er negativ da Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får en positiv test etterværtTok test idag jeg ogsåjeg er bare 4 dpo
![]()
kjedelig i karantene altså, får satse at den testen er negativ da Må spørre åssen tolker dere denne
Så vidt den synes da vel og merkeJeg skimter noeTok denne nå ikveld, ca 3 timer siden jeg var på do sist. Syns jeg så en antydning til strek før den tørka men så ble den kanskje litt borte. Men når jeg så på den igjen nå syns jeg det er en antydning til strek igjen?Så vidt den synes da vel og merke
Håper det blir en tydligere strek imorgenJeg skimter noe![]()
Håper det blir en tydligere strek imorgen![]()
Veldig spennende! Tok en test igjen ikveld, syns jeg ser en veeeelsig svak strek men må legge godvilja til så er vel bare i hodet mittSpennendegleder meg til å se!
Jeg vil også testeee!
Haha jaasHåper du får en positiv test etterværtkjedelig i karantene altså, får satse at den testen er negativ da
![]()
Helt klartHaha jaasnoen ganger er det positivt med negativ test
![]()
jeg ser godt den jeg redigerte men det blir kanskje litt juks?Jeg ser den jo med blotte øye![]()
Ser streken på det redigerte bilde der!Redigerte bilde litt![]()

Kan absolutt se ut som det er noe der... så spennende!Tok denne nå ikveld, ca 3 timer siden jeg var på do sist. Syns jeg så en antydning til strek før den tørka men så ble den kanskje litt borte. Men når jeg så på den igjen nå syns jeg det er en antydning til strek igjen?Så vidt den synes da vel og merke
Ja dette blir spennende nå. Får se om det er noe mer å se på testen jeg tar imorgenKan absolutt se ut som det er noe der... så spennende!
Gleder meg til å høre! 10 dpo selv og i morgen skal det testesJa dette blir spennende nå. Får se om det er noe mer å se på testen jeg tar imorgen![]()
Så spennendeGleder meg til å høre! 10 dpo selv og i morgen skal det testes![]()