<3 IKM uke 49 <3

20201116_195252.jpg
Da var el-testen sterkere igjen:rolleyes: Får se om EL kommer imorgen:joyful:

Det nærmer seg i alle fall for deg :D her er den veeeldig negativ CD10. Ikke at jeg er overrasket over det :hilarious:

Jeg er på CD13, men pleier å ha både vanlige og lange sykluser. Har hatt nesten positiv test av og på i 3 dager nå. Jeg temper, så vet EL ikke har vært ennå. Godt mulig den drøyer denne syklusen også, vi får se:rolleyes: pleier du å ha el på CD14? Isåfall er det ikke lenge til:joyful:

Jeg er på CD13, men pleier å ha både vanlige og lange sykluser. Har hatt nesten positiv test av og på i 3 dager nå. Jeg temper, så vet EL ikke har vært ennå. Godt mulig den drøyer denne syklusen også, vi får se:rolleyes: pleier du å ha el på CD14? Isåfall er det ikke lenge til:joyful:

Nervepirrende å vente da :nailbiting: man blir jo så utålmodig!
I starten hadde jeg EL så sent som CD18-20, men nå de siste syklusene vi IKKE har prøvd har jeg hatt EL CD14. Så det blir spennende å se om den vil komme så tidlig denne gangen også. Blir nok litt skuffa om den blir forsinket... jeg temper også, men har vært litt slapp denne syklusen. Har vært mye stress om morgenen, så jeg har jo bare huska det annen hver dag :wideyed: eller, det vil si, mannen har vært så ivrig på å ha seg at vi har gjort det først. Derav stress om morgenen :hilarious:
Nå har han fått beskjed om å holde seg en dag eller to :sorry:

Skikkelig sterk positiv el test i dag og mye stikkinger i siden, så da er nok El her i morgen. 2 dager tidigere enn vanlig. Men jeg tror egentlig jeg trenger litt pause fra forumet, blir liksom ikke så gøy lenger når man aldri får positiv test :wacky: Må ta et par måneder og prøve å tenke på annet enn baby og prøving! Blir veldig altoppslukende :angelic: Så kan fjernes fra listen for uke 49!

Lykke til alle sammen her inne:Heartred Håper vi alle får en liten ekstra julegave i år :Heartred

Hvordan tolker dere denne synkingen? Mulig at El var allerede på dag 7 eller 8? Var så fornøyd når jeg så strek på dag 9,men så skuffet når den nå blir svakere og svakere.. Redd løpet er kjørt for denne mnd.

Vedlegg

• IMG_20201117_073544.jpg
    IMG_20201117_073544.jpg
    27,5 KB · Visninger: 81
Hvordan tolker dere denne synkingen? Mulig at El var allerede på dag 7 eller 8? Var så fornøyd når jeg så strek på dag 9,men så skuffet når den nå blir svakere og svakere.. Redd løpet er kjørt for denne mnd.

Jeg tolker det som at EL ikke har vært ennå:)

Da er jeg kommet til CD14 og EL-testen er snaaart positiv:joyful: Monitor sier ennå høy, for fjerde dag på rad.

20201117_083129.jpg

20201117_083813.jpg

Da har vi fått lagt aksjer hver dag siden lørdag. Krysser fingrene og er veldig spent på om mens kommer om to uker. Jeg pleier ikke å teste før ikm. Det er rett og slett fordi jeg vanligvis begynner å spotte flere dager før ikm. Så da er det liksom ingen poeng med testing :sorry::sorry:

Da har vi fått lagt aksjer hver dag siden lørdag. Krysser fingrene og er veldig spent på om mens kommer om to uker. Jeg pleier ikke å teste før ikm. Det er rett og slett fordi jeg vanligvis begynner å spotte flere dager før ikm. Så da er det liksom ingen poeng med testing :sorry::sorry:
Veldig spent her også :D 1 dpo idag, så nå får jeg smøre meg med tålmodighet! Men spørs om jeg ryker på en test i neste uke :p

Skikkelig sterk positiv el test i dag og mye stikkinger i siden, så da er nok El her i morgen. 2 dager tidigere enn vanlig. Men jeg tror egentlig jeg trenger litt pause fra forumet, blir liksom ikke så gøy lenger når man aldri får positiv test :wacky: Må ta et par måneder og prøve å tenke på annet enn baby og prøving! Blir veldig altoppslukende :angelic: Så kan fjernes fra listen for uke 49!

Lykke til alle sammen her inne:Heartred Håper vi alle får en liten ekstra julegave i år :Heartred
Kjent på det samme. Er ikke så aktiv nå, og det er litt godt å bare leve litt også. :) Lykke til!

Hei! Syklus og kropp/topp er ikke helt med, men jeg er ganske sikker på at jeg har hatt EL (men misset toppen), og at min nye IKM nå er i uke 49. Blir derfor med her fremover :happy:

Verpesjuk! - 33 - PP2 (etter exu) - B1 - EL 16.11 - IKM 02.12

Vedlegg

• 69CCD7B5-9820-4795-897F-ED2717862315.jpeg
    69CCD7B5-9820-4795-897F-ED2717862315.jpeg
    38,2 KB · Visninger: 71
Jeg spurte hva han tenkte om en til. Ble noe i går. Men dårlig i dag vet ikke hvorfor el i morra trår jeg etter mine bereginer så håper på det klaffer

Hopper inn til dere jeg siden El ble en smule forsinket. Fikk Max på monitoren i dag på cd 22.

<3Tingeling<3 - 31 år - PP 3 - B5 - EL 18/11 - IKM 2/12

Back
Topp