<3 IKM uke 49 <3

4 dpo og har planer om å vente med å teste til 12 dpo :bag: Sist jeg var gravid testa jeg negativt 9 dpo og positivt 12 dpo, tok ingen tester i mellomtiden. Så jeg håper jeg klarer å holde meg til neste lørdag :rolleyes:

4 dpo og har planer om å vente med å teste til 12 dpo :bag: Sist jeg var gravid testa jeg negativt 9 dpo og positivt 12 dpo, tok ingen tester i mellomtiden. Så jeg håper jeg klarer å holde meg til neste lørdag :rolleyes:
Også 4dpo og jeg tror ikke jeg klarer å vente til neste lørdag :p tror jeg ryker på en test 10 dpo :p

Enda sterkere test i ettermiddag. Angrer brått på at jeg lot mannen dra vekk i helga likevel :eek: men tenker det får gå bra, og trenger egentlig ikke stresse over det egentlig.

Det som stresser meg er at jeg ikke har sett snurten av el-slim denne gangen. Og det til tross for grapefruktkjerneekstrakt :nailbiting:
6DDF3782-ADA2-46C5-AF0D-A04CE07EE770.jpeg

Er bare på 14..men testene har ikke vist noen stigning overhodet.. Spent på om syklusen har blitt tuklet med etter utskrapningen, eller hva som er greia. Hadde en kjempe lang syklus forrige mnd. Pleier normalt å ha 28 dager.

Kan være krøll etter utskrapning, ja. Etter kjemisk var EL over en uke forsinket hos meg:shifty: Håper EL kommer snart:joyful:

Krysser fingrene!

Jeg må på meny i morgen og kjøpe el-strimler :rolleyes:

Ja, håper for deg også:Heartred Vil bare være i dpoland snart:joyful: Om ikke EL kommer snart, så må jeg bytte ikm-gruppe.

Samme her :sorry: og i dag har jeg fått to stk som har fortalt at de er gravide, den ene er en veldig god venninne og hun har gått på pilla.. bah, når er det min tur igjen? :oops:

Snart er det din tur også vettu, søta:Heartred Håper dette blir mnd vår:smiley-angelic001

Jeg har selv en veldig rar følelse rundt hele prøvingen. Vi mistet i august..12 uker på vei. Kroppen fortsatt som normalt, men ultralyd viste at den lille hadde stoppet. Så vet liksom ikke når gleden eventuelt kan komme. Positiv test denne måneden vil være gøy.. men gleden tørr jeg nok ikke slippe før lenge etter uke 12

Også 4dpo og jeg tror ikke jeg klarer å vente til neste lørdag :p tror jeg ryker på en test 10 dpo :p
Det kan godt hende at jeg ryker på en test tidligere også :p Men tenkte sjansen var større for at jeg venter til 12 dpo når jeg har skrevet det her :hilarious:

Jeg har selv en veldig rar følelse rundt hele prøvingen. Vi mistet i august..12 uker på vei. Kroppen fortsatt som normalt, men ultralyd viste at den lille hadde stoppet. Så vet liksom ikke når gleden eventuelt kan komme. Positiv test denne måneden vil være gøy.. men gleden tørr jeg nok ikke slippe før lenge etter uke 12
Føler sånn med deg og føler det på samme måte ❤️ Hadde en MA i juni. Jeg er sikker på at jeg kommer til å bli kjempe glad dersom jeg får en positiv test, men bekymringene og frykten er jeg redd kan overskygge hele gleden den første tiden... Sender deg en klem! ❤️

Jeg kjenner på akkurat det samme. Opplevde MA i juni sent i første trimester. Det er nok ekstra vanskelig å slippe jubelen helt løs når vi nylig har mistet, men om vi er så heldig at vi får positiv test denne måneden, så får vi bare klamre oss til håpet om at det kan holde helt inn likevel ❤️

En bitteliten økning i dag. Håper, håper, håper at den vil bli sterkere og at El kommer i løpet av noen dager. Ikke lett å bli klok på denne kroppen..

Vedlegg

• IMG_20201121_102701.jpg
    IMG_20201121_102701.jpg
    27,1 KB · Visninger: 76
CD 18 og fortsatt ingen EL:shifty: Hater når jeg har laang syklus. Når jeg har kort syklus får jeg EL på dag 15:rolleyes:

Tempen gikk opp igjen idag, så da blir det ikke idag heller:( Ser ut som jeg snart må bytte IKM-uke:oops:

20201121_114039.jpg

20201121_113810.jpg

20201121_113952.jpg

Back
Topp