<3 IKM uke 42 <3

Hei på dere!
Jeg er helt ny her, i dag, og fryktelig glad for å være her!
Gøy å bli kjent med andre i samme situasjon, og erfaringsmessig kan vennskap som starter på nettet, vare veldig lenge :-)
En kort oppsummering av situasjonen her er over 1 år med prøving på nr.3. De to andre er nå i skolealder, så dette har vært etterlengtet lenge! IKM på lørdag som kommer (22.10) men i dag (10 DPO) var testen svak positiv! Omsider! Har vært sååå mange måneder med symptomjakt og enstrek-tester, at dette føles rimelig uvirkelig!! Har en syklus som svinger i hytt og gevær også, så dette var veldig hyggelig :-) Mine symptomer; Har hatt murringer siden EL (har ofte det etter EL, men disse har tatt seg opp istedenfor å avta etter en uke etter EL ca), Gjespet og gjespet, ofte mange ganger i minuttet (selv om jeg ikke har følt meg trøtt eller hatt noen grunn til å være det), Puppene har også hatt litt stikkinger, men ellers ingen andre tegn enn disse. Har forresten følt på meg fra dag 7 ca at jeg var gravid. En overbevist følelse selv om testene har vært hvite inntil i dag (jeg vet...tidlig tester...men forsvarer det med veldig billige tester fra ebay ;-) )

Krysser fingrene for dere alle her inne og håper vi er mange som slår følge med voksende mager i tiden fremover!!

Skjønner inngenting! Når har jeg spottet av og på i en uke, ikm var enten på søndag eller i morgen... kan ikke tanta bare komme igang! Hater å gå slik og vente! Testet på lørdag å den var negativ, har liten tro på at jeg er gravid selv om jeg spottet litt rundt ikm da jeg var gravid med første...

Hei på dere!
Gøy å bli kjent med andre i samme situasjon, og erfaringsmessig kan vennskap som starter på nettet, vare veldig lenge :-)
En kort oppsummering av situasjonen her er over 1 år med prøving på nr.3. De to andre er nå i skolealder, så dette har vært etterlengtet lenge! IKM på lørdag som kommer (22.10) men i dag (10 DPO) var testen svak positiv! Omsider! Har vært sååå mange måneder med symptomjakt og enstrek-tester, at dette føles rimelig uvirkelig!! Har en syklus som svinger i hytt og gevær også, så dette var veldig hyggelig :-) Mine symptomer; Har hatt murringer siden EL (har ofte det etter EL, men disse har tatt seg opp istedenfor å avta etter en uke etter EL ca), Gjespet og gjespet, ofte mange ganger i minuttet (selv om jeg ikke har følt meg trøtt eller hatt noen grunn til å være det), Puppene har også hatt litt stikkinger, men ellers ingen andre tegn enn disse. Har forresten følt på meg fra dag 7 ca at jeg var gravid. En overbevist følelse selv om testene har vært hvite inntil i dag (jeg vet...tidlig tester...men forsvarer det med veldig billige tester fra ebay ;-) )

Krysser fingrene for dere alle her inne og håper vi er mange som slår følge med voksende mager i tiden fremover!!
Så spennende!
9 dpo i dag... og helt hvit test... superspennende å se om det blir noen strek imorgen!
Lykke til!!

Oj!!! Krysser fingrene for at den klamrer seg fast! 10 dpo i dag, Ikm Lørdag.
A1 er litt svakere enn CB, men tolker begge som positive? Var svakt positive i går også, men tør liksom ikke juble helt enda :-)

Vedlegg

• IMG_2234.JPG
    IMG_2234.JPG
    36,7 KB · Visninger: 111
Hei på dere!
Gøy å bli kjent med andre i samme situasjon, og erfaringsmessig kan vennskap som starter på nettet, vare veldig lenge :)
En kort oppsummering av situasjonen her er over 1 år med prøving på nr.3. De to andre er nå i skolealder, så dette har vært etterlengtet lenge! IKM på lørdag som kommer (22.10) men i dag (10 DPO) var testen svak positiv! Omsider! Har vært sååå mange måneder med symptomjakt og enstrek-tester, at dette føles rimelig uvirkelig!! Har en syklus som svinger i hytt og gevær også, så dette var veldig hyggelig :) Mine symptomer; Har hatt murringer siden EL (har ofte det etter EL, men disse har tatt seg opp istedenfor å avta etter en uke etter EL ca), Gjespet og gjespet, ofte mange ganger i minuttet (selv om jeg ikke har følt meg trøtt eller hatt noen grunn til å være det), Puppene har også hatt litt stikkinger, men ellers ingen andre tegn enn disse. Har forresten følt på meg fra dag 7 ca at jeg var gravid. En overbevist følelse selv om testene har vært hvite inntil i dag (jeg vet...tidlig tester...men forsvarer det med veldig billige tester fra ebay ;-) )

Så gøy! Da setter jeg deg opp på lista ;)

Oj!!! Krysser fingrene for at den klamrer seg fast! 10 dpo i dag, Ikm Lørdag.
A1 er litt svakere enn CB, men tolker begge som positive? Var svakt positive i går også, men tør liksom ikke juble helt enda :)

De ser jo veeeldig fine ut da :D :D

Skjønner inngenting! Når har jeg spottet av og på i en uke, ikm var enten på søndag eller i morgen... kan ikke tanta bare komme igang! Hater å gå slik og vente! Testet på lørdag å den var negativ, har liten tro på at jeg er gravid selv om jeg spottet litt rundt ikm da jeg var gravid med første...

Hm....håper du får et svar snart!!

Dpo 9 i dag, blenda hvit test i dag. Har hatt ømme pupper i 1 uke, pleier ikke ha det.. Blir gal av denne ventinga :D

Har i dag hatt unormalt mye utflod og stikkinger helt nede i magen, samt verk i korsryggen..

Tyder det på noe?
IKM på søndag..

Last edited:
Dpo 9 i dag, blenda hvit test i dag. Har hatt ømme pupper i 1 uke, pleier ikke ha det.. Blir gal av denne ventinga :D

Har i dag hatt unormalt mye utflod og stikkinger helt nede i magen, samt verk i korsryggen..

Tyder det på noe?
IKM på søndag..

Det lover jo veldig godt :D Så spennende! Jeg har aldri fått en positiv test før ikm, så mye kan skje!

Det lover jo veldig godt :D Så spennende! Jeg har aldri fått en positiv test før ikm, så mye kan skje!

Så godt å høre at jeg ikke er den eneste som opplever dette :)
Blir litt sprø når man bare går og venter og venter :D

Jeg bestilte en haug med tester fra Wish. Forventet tr er til helga, så jeg klarte ikke holde meg lengre! Jeg synes jeg ser 'noe' om jeg legger godviljen til, men redd det bare er en skyggestrek :( Tok en for noen dager siden også, for å sjekke om det kom skygge, men den var helt blenda! Så kaaanskje det er noe på gang?! Det første bildet er uredigert.
ImageUploadedByBV Forum1476812037.298828.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476812046.053671.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476812054.462531.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476812063.191409.jpg

Jeg bestilte en haug med tester fra Wish. Forventet tr er til helga, så jeg klarte ikke holde meg lengre! Jeg synes jeg ser 'noe' om jeg legger godviljen til, men redd det bare er en skyggestrek :( Tok en for noen dager siden også, for å sjekke om det kom skygge, men den var helt blenda! Så kaaanskje det er noe på gang?! Det første bildet er uredigert.Vis vedlegget 203119Vis vedlegget 203120Vis vedlegget 203121Vis vedlegget 203122
Krysser fingrene for babystrek :D :D

Jeg bestilte en haug med tester fra Wish. Forventet tr er til helga, så jeg klarte ikke holde meg lengre! Jeg synes jeg ser 'noe' om jeg legger godviljen til, men redd det bare er en skyggestrek :( Tok en for noen dager siden også, for å sjekke om det kom skygge, men den var helt blenda! Så kaaanskje det er noe på gang?! Det første bildet er uredigert.Vis vedlegget 203119Vis vedlegget 203120Vis vedlegget 203121Vis vedlegget 203122
Synes jeg ser en strek på den inverte?? <3

Den er like sterk som min var i dag tidlig! Helt tydelig en strek der du :-)) min ble enda tydeligere i kveld forresten... :-) gratulerer!!

*det var til Isa28 (er helt ny her og forstår ikke helt hvor man skriver osv...sorry)
Kan sette inn bilde av mine tester morgen og kveld 10 dpo men hvordan gjør man det??

Back
Topp