Hei på dere!
Jeg er helt ny her, i dag, og fryktelig glad for å være her!
Gøy å bli kjent med andre i samme situasjon, og erfaringsmessig kan vennskap som starter på nettet, vare veldig lenge
En kort oppsummering av situasjonen her er over 1 år med prøving på nr.3. De to andre er nå i skolealder, så dette har vært etterlengtet lenge! IKM på lørdag som kommer (22.10) men i dag (10 DPO) var testen svak positiv! Omsider! Har vært sååå mange måneder med symptomjakt og enstrek-tester, at dette føles rimelig uvirkelig!! Har en syklus som svinger i hytt og gevær også, så dette var veldig hyggelig
Mine symptomer; Har hatt murringer siden EL (har ofte det etter EL, men disse har tatt seg opp istedenfor å avta etter en uke etter EL ca), Gjespet og gjespet, ofte mange ganger i minuttet (selv om jeg ikke har følt meg trøtt eller hatt noen grunn til å være det), Puppene har også hatt litt stikkinger, men ellers ingen andre tegn enn disse. Har forresten følt på meg fra dag 7 ca at jeg var gravid. En overbevist følelse selv om testene har vært hvite inntil i dag (jeg vet...tidlig tester...men forsvarer det med veldig billige tester fra ebay ;-) )
Krysser fingrene for dere alle her inne og håper vi er mange som slår følge med voksende mager i tiden fremover!!
Jeg er helt ny her, i dag, og fryktelig glad for å være her!
Gøy å bli kjent med andre i samme situasjon, og erfaringsmessig kan vennskap som starter på nettet, vare veldig lenge
En kort oppsummering av situasjonen her er over 1 år med prøving på nr.3. De to andre er nå i skolealder, så dette har vært etterlengtet lenge! IKM på lørdag som kommer (22.10) men i dag (10 DPO) var testen svak positiv! Omsider! Har vært sååå mange måneder med symptomjakt og enstrek-tester, at dette føles rimelig uvirkelig!! Har en syklus som svinger i hytt og gevær også, så dette var veldig hyggelig
Krysser fingrene for dere alle her inne og håper vi er mange som slår følge med voksende mager i tiden fremover!!