Takker igjen for alle gratulasjoner.

Som noen av dere har fått med dere, så trodde jeg ikke noe på at det hadde klaffet på denne PP´n. For jeg hadde så å si NULL symptomer. Så når jeg stod opp, var det egentlig bare såvidt jeg gadd å ta en test - men en avtale er en avtale! Ikke sant, mine kjære teste-datere?!?

Så jeg tisset i den berømte koppen, dyppet A1 GT i koppen og la den tilside mens jeg hoppet i dusjen. Det var litt hektisk i går ettersom vi var på farta til å dra på hyttetur, og jeg hadde egentlig hverken lyst til å teste, enda mindre å se hva resultatet ble - for jeg forventet å bli skuffet og blendet av en blendahvit test som lyste i mot meg. Jeg la den faktisk til og med nedi en skuff, så ikke mannen så den på benken, dersom han kom inn på badet mens jeg dusjet. Jeg til og med tok meg god tid til å tørke meg, tørke håret, pusset tennene, men måtte jo sjekke før tidsfristen gikk ut. Åpnet skuffen med testen oppi, halvhjertet og kunne knapt tro mine egne øyne!
Det er ikke noen tvil, men venter litt med å slippe jubelen helt løs, da jeg hadde en SA i uke 6 i juli. Men enn så lenge, ønsker jeg dere andre lykke til, håper det blir ENDA flere som får positive tester og sender avgårde babystøv i øst, vest, nord og sør!
Vis vedlegget 202765