Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første gang jeg bruker clearblue fertilitetsmonitor. Ble overraska i dag da jeg fikk høy på monitoren. Jeg pleier jo ikke å få pos eggløsningstest (strimler) før CD 16-17. Jeg skjønner ingenting!
Torsdag 20 oktober - pp1 på nummer 2.![]()
Kjenner jeg blir mer å mer spennende som pp'ene går
Sambo har fått mye hår nå, både hær å dær![]()
Dag to med blinkende smiley her. CD 11. Spennende![]()
Hehey!! Når forventer du EL??
Tenkte det ja men så etter litt undersøkelser så fant jeg ut at det vist bare gjør det vondt værre! Hah smart..Hvilken hensikt har vivag? Bedre "miljø"? Har ikke hørt om å bruke det førkapslene da eller?
Fant ut at det ikke syntes på utsiden så kjørte hjem, satte meg på genseren min i bilen så ikke jeg skulle lage noe flekker i setetOh, no!!! Hvordan løste du det da??
Ånaai! :/ Kjipt!De vil ikke gjøre noen ting før sambo har fått svar.. >< Så.. vente vente vente...
Ble en vanlig GU. Alt så normalt ut..
HeheMen får dere vite om status på mennene til mannen?
Hvilken CD er du på?
Tenkte det ja men så etter litt undersøkelser så fant jeg ut at det vist bare gjør det vondt værre! Hah smart..
Bytter ut vivag med grapefruitjuce! Ikke bokstavelig talt altså, haha! Men drikker grapefuitjuice og solvipect så stapper i masse concieve plus denne mnd![]()
Litt usikker.. I følge app og tidligere syklus skal den komme 4 oktober, men jeg lurer på om syklusen er kortere denne gangen.. Har merket El slim i dag og..
Heldigvis har jeg clearblue eggløsningstest !
Håper som deg, at dette er siste gangen (på en stund) at den trenger å brukes![]()
Nei ikke før et år etter cellegift, det er da man regner med de fungerer optimalt og kommer frem om man ikke er blitt steril da.
Så får bare smøre oss med tålmodighet![]()
CD 9 i går, 10 i dag. Mulig at det er slik at det kan være høy en ukes tid før det blir maxBlir spennende å se. Hittil har vi uansett lagt inn aksjer annenhver dag hele syklusen, håper bare Mannen klarer å holde ut resten av syklusen ;-)
Haha sant det!Skjønner! Det blir jo da en litt spesiell prøvetid.. Håper den fungerer i dere favør med at dere tar det rolig og har ingen forventninger, er det ikke da alle blir gravide??![]()
Haha sant det!
Essda vi tar det som det kommer, og lever livet uten barn annenhver uke hehe
Godt med litt frihet også, men helt klart man savner å ha barn 24/7 hehe rart med det.