<3 IKM uke 42 <3

Hvilke "triks" skal dere gå for denne ppen? :)
denne gangen blir jeg å bruke El-tester (litt ustabil syklus) og skal bruke vivag før EL og concieve plus under el. Mulig jeg tester ut solvipect i tillegg.
Begynner å bli litt små desperat når man har kommet til pp7 allerede! bah
Her blir det letrozol, lutinus og allerede fryse spire som skal sette på plass om alt går etter planen :) så jeg krysser fingrene ❤

IKM søndag 23.oktober (veldig usikker på dato)❤️
Dette er pp 3 kanskje, siden pp1 resulterte i exu, pp2 ikke ble noe av, og nå skal vi prøve❤️
Barn nummer 2❤️

IKM søndag 23.oktober (veldig usikker på dato)❤️
Dette er pp 3 kanskje, siden pp1 resulterte i exu, pp2 ikke ble noe av, og nå skal vi prøve❤️
Barn nummer 2❤️

Heia!! Du får si i fra hvis du ønsker å forandre dato ;)

Det er det som er "fint" med å være her. Flere som føler på det samme :) Tar blodprøver nå. Tok først etter el og de var helt normale. Også har jeg fått beskjed om å ta nye 2. eller 3. mensdag. Men syntes det er vanskelig fordi jeg sliter med å skille spotting og mens. Det er noe nytt hver gang, som regel brunt, men i dag kom det friskt når jeg tissa, men har nesten stoppet nå. Så vet ikke om jeg skal kalle det spotting eller mens jeg :å

Det er det som er "fint" med å være her. Flere som føler på det samme :) Tar blodprøver nå. Tok først etter el og de var helt normale. Også har jeg fått beskjed om å ta nye 2. eller 3. mensdag. Men syntes det er vanskelig fordi jeg sliter med å skille spotting og mens. Det er noe nytt hver gang, som regel brunt, men i dag kom det friskt når jeg tissa, men har nesten stoppet nå. Så vet ikke om jeg skal kalle det spotting eller mens jeg :å

Helt enig ;) Men hvordan pleier mens å være da? Spotter du alltid?

Håper el-testene kommer i dag. 4 dager igjen til fertil periode :) Denne mnd SKAL jeg bli gravid!

Vurderer å el-teste denne pp, men når på dagen er det best å teste? :)

Kommer litt an på hvilke tester du velger å bruke! De digitale vil visst helst ha morgenurin, men strimlene bør helst ikke ha morgenurin! Noen sier tidlig ettermiddag, andre sier sent ettermiddag/tidlig kveld. Personlig har jeg best respons mellom kl. 16 og 20 :)
Hvis du velger strimler så er det kanskje ikke så dumt å teste to ganger om dagen når testene begynner å bli sterkere... :)

Kommer litt an på hvilke tester du velger å bruke! De digitale vil visst helst ha morgenurin, men strimlene bør helst ikke ha morgenurin! Noen sier tidlig ettermiddag, andre sier sent ettermiddag/tidlig kveld. Personlig har jeg best respons mellom kl. 16 og 20 :)
Hvis du velger strimler så er det kanskje ikke så dumt å teste to ganger om dagen når testene begynner å bli sterkere... :)

Kommer til å bruke den digitale clear blue, om jeg finner ut at jeg skal teste.. Har noen få strimler liggende i tilfelle..

Iih.. 12 timer og 9 minutter til gyn..!!

Back
Topp