<3 Ikm Uke 29 <3

Det verste er jo at jeg har ei venninde som har termin bare to dager etter min. Vi snakket sammen hver dag og lagde planer og snakket om alle symptomene

usj :(
Men da kan du i det minste slappe av noenuker uten å beskymre deg for all testingen og overtolke hver mindte litt tegn. Nyt sommeren :D

Ser ut som siste posten fikk med seg tekst som jeg hadde slettet og jeg finner heller ikke mulighet for å redigere den :bored:

Dette er andre PP, men jeg måtte ta abort i uke 12 i april pga store missdannelser så da ble det plutselig plusset på 6 måneder. Skulle hatt termin i oktober og nå ser det tideligst ut til å bli aprilbarn. Føler så lenge ut når jeg føler at jeg allereder er så mye på "overtid". Alt har liksom vært på vent siden april siden vi omstilte oss til at vi skulle ha barn og nå venter vi på en måte på barnet vårt uten at jeg en gang er gravid :angry3
Ja skjönner at det er tungt når du egentlig skull hatt en baby på vei. Kryssefingrene for at det ordner seg snart :)

Ja her er også Tr i ferd med å gjøre sin ankomst som forventet :)
Så nå ser jeg i mot pp 6.
Dette blir en pp hvor jeg skal sette fokus på kosthold,trening og nok inntak av vann og kosttilskudd.
Ingen eltesting.ingen g-testing før ikm.
Og generelt prøve å stresse ned og minimalt med forumbesøk.
Mandag er startdatoen.
I helga blir det bryllup med fest,moro og familiekos :)

Dette blir en pp hvor jeg skal sette fokus på kosthold,trening og nok inntak av vann og kosttilskudd.
Mandag er startdatoen.

Kos deg og lykke til :)

TR kom for fullt her også i dag... :( Kjipe greier!!! Men det gjeld å halda motet oppe og prøva vidare. PP7 here I come!

Grattis til dei gravide, håpar det blir aprilbaby på oss andre då! Sjåast igjen i neste IKM-tråd! ;)

Lykke til folkens!

Sukk! Tr kom sammen med testene i posten i dag, kjedelige greier. Jaja... Ikke annet å gjøre enn å prøve igjen :)

TR kom for fullt her også i dag... :( Kjipe greier!!! Men det gjeld å halda motet oppe og prøva vidare. PP7 here I come!

Grattis til dei gravide, håpar det blir aprilbaby på oss andre då! Sjåast igjen i neste IKM-tråd! ;)

Lykke til folkens!
Sukk! Tr kom sammen med testene i posten i dag, kjedelige greier. Jaja... Ikke annet å gjøre enn å prøve igjen :)
Uff...da satser vi på aprilbarn ;)
Hadde såpass lang syklus denne gangen at jeg kanskje hopper helt over april og ender i mai, men fine måneder begge to :)

Mandag er startdatoen.
Tror jeg nok er veldig lurt! Masse lykke til hvis vi ikke sees her inne ;)

Hvis jeg ikke tar helt feil er det 1 som er gravid foreløpig?

Back
Topp