<3 Ikm Uke 29 <3

Jeg tar forever living sin argi+ som kosttilskudd og tenkte jeg bare skulle sjekke om det kunne ha negativ innvirkning på prøvingen siden man ikke skal ta det når man ammer. Men tvert i mot! Inneholder jo både folat og l-arginin. L-arginin skal jo hjelpe med fertiliteten! Tommel opp!
Jeg skal starte å ta L-arginin nå snart. Venter på pakke fra iherb.de sier det tar noen mnd før man får full virkning.Veldig mange kosttilskudd skal ikke brukes under amming,og det tror jeg er mest for at produsentene skal sikre seg.:)

Jeg skal starte å ta L-arginin nå snart. Venter på pakke fra iherb.de sier det tar noen mnd før man får full virkning.Veldig mange kosttilskudd skal ikke brukes under amming,og det tror jeg er mest for at produsentene skal sikre seg.:)

Ja også er det jo ofte sånn st de ikke vet helt og ingen vil jo være prøvekanin ;) fant 2 A4 sider med mulige bivirkninger av l-arginin då tydelig at det ikke er skikkelig testet hehe.

Ja også er det jo ofte sånn st de ikke vet helt og ingen vil jo være prøvekanin ;) fant 2 A4 sider med mulige bivirkninger av l-arginin då tydelig at det ikke er skikkelig testet hehe.
L-arginin er veldig vanlig blant de som trener så farlig er det nok ikke:)

Her og! Spark a med hode og rævva ut døra ;)
Heldigvis ikke så vondt lenger men fortsatt blødninger. 5 dagen i dag så lenger enn normalt også!
Har endelig takket for seg etter ett par dager med Spotting. Så nå er det baaare 11 dager til EL ;) ;)

Har endelig takket for seg etter ett par dager med Spotting. Så nå er det baaare 11 dager til EL ;) ;)

Huff da er det jo bare å smøre seg med tålmodighet da!
Veldig usikker oå hvor lenge det er til EL denne gang! Har alltid vært døsig stabil med EL på cd13 eller 14, men nå etter forrige syklus er jo tydeligvis alt mulig!
Får være flittige med sengekosen hehe.

Last edited:
Huff da er det jo bare å smøre seg med tålmodighet da!
Veldig usikker oå hvor lenge det er til EL denne gang! Har alltid vært døsig stabil med EL på cd13 eller 14, men nå etter forrige syklus er jo tydeligvis alt mulig!
Får bære flittige med sengekosen hehe.
Jeg gar også vært veldig stabil på cd 15-16. Men siden computeren mente jeg hadde el på 18 så får vi holde det gående noen ekstra dager denne mnd og se om det hjelper .

Flere enn meg som blir super kvalm tre/fire dager før mensen og gjerne under mensen å?? Uff hetetokter og kvalme mens man har mensen topper jo hele driten spør du meg.. Uff syns litt synd på meg selv nå:( :(

Flere enn meg som blir super kvalm tre/fire dager før mensen og gjerne under mensen å?? Uff hetetokter og kvalme mens man har mensen topper jo hele driten spør du meg.. Uff syns litt synd på meg selv nå:( :(

Nei kan ikke si det! Pleier som regel å gå ganske smertefritt for seg heldigvis!

I dag fikk jeg L-arginin og bidronninggele kapsler . Er som ett apotek av vitaminer i skapet her nå hehe

Samme her :p argi+, bidronning, jern, og b-vitaminer. Har også noe wild yam til etter EL hehe

Nei kan ikke si det! Pleier som regel å gå ganske smertefritt for seg heldigvis!

Samme her :p argi+, bidronning, jern, og b-vitaminer. Har også noe wild yam til etter EL hehe
Har ett par bx med wildyam stående også. Men vet ikke om jeg skal ta de ettersom jeg ikke skal teste etter el. Men tempinga viser vel når el har vært så vi får se ;)

En uke til antatt el.Reiser bort i morgen og kommer igjen mandag til humpeuka..hehe

Off, nå har testetøsa tatt meg! Har så lyst å begynne å teste etter EL! Men er bare på cd7 så det et jo lite vits :p
Begynte tempingen igjen i dag men den viste 36.8 noe som er etter EL temp for meg, og da begynner den litt for håpefulle tankegangen; tenk om jeg egentlig er gravid og det bare var en hormonell blødning og ikke tanta! Håpløst :happy118
Men uansett, spent på om jeg finner EL denne mnd!

Off, nå har testetøsa tatt meg! Har så lyst å begynne å teste etter EL! Men er bare på cd7 så det et jo lite vits :p
Begynte tempingen igjen i dag men den viste 36.8 noe som er etter EL temp for meg, og da begynner den litt for håpefulle tankegangen; tenk om jeg egentlig er gravid og det bare var en hormonell blødning og ikke tanta! Håpløst :happy118
Men uansett, spent på om jeg finner EL denne mnd!
36.8 er høy temp før el ja. Ligger stortsett mellom 36.4-36,5 før el. Men det er sikkert individuellt.

Back
Topp