<3 Ikm Uke 29 <3

attpåklattnr2

Gift med forumet
IKM UKE 29

ikm Mandag 13.juli

Ikm Tirsdag 14.juli
Smuta pp6
Mams90
Chaland

ikm Onsdag 15.juli

Verpehøna
Raffen pp1
Milly1 pp 3
Kryssedull
Anja90

ikm Torsdag 16.juli
Attpåklattnr2 pp5
Julimamma14 pp1
Orkidee pp1

ikm Fredag 17.juli
Knikki pp2

ikm Lørdag 18.juli
Lena87
Bare meg =0)
cathy med Adrian
ønsker&håper

ikm Søndag 19.juli
Belle58
Medexa
Malvinka pp2

:gen014GRAVID:gen014
Orkidee
Julimamma14

:angry4Tante Rød:angry4
Jellybean88<3
Verpehøna
FrøkenSnuppelure
Milly1
Attpåklattnr2
Smuta
Chaland
Kryssedull
Malvika
Belle58

:dontknowPassert ikm:dontknow

:confused004Ikke oppdatert:confused004

HUSK Å SI I FRA I OPPROPSLISTEN OM DU ER GRAVID :)

Ja jenter skal da er vi i gang igjen,ny pp nye håp er tent :)
Blir det spire denne ppèn blir det en liten påskekylling på oss ;) Ikke noe påskefjell på oss i påska ;) ;)
:welcome

Last edited:
Onsdag 15/7 :)

Nå venter jeg bare på at den elendige Tanta skal vise seg :)

Tanta er på plass og jeg er klar som ett egg for en ny pp ;) ;)

Husk å få me "Husk å si ifra om du blir gravid på Oppropslisten:)" I lista ;)

Etter 4 (føles som 40!) dager med venting kom endelig tr! Første gang ever at tanta er forsinket så er ikke vandt til å måtte vente så lenge hehe.
Men det gir meg IKM 15 juli, typisk rett før vi reiser til syden! Skulle egentlig vært ferdig med tanta rett før avreise, men men. Håper jo hu ikke dukker opp :p

Etter 4 (føles som 40!) dager med venting kom endelig tr! Første gang ever at tanta er forsinket så er ikke vandt til å måtte vente så lenge hehe.
Men det gir meg IKM 15 juli, typisk rett før vi reiser til syden! Skulle egentlig vært ferdig med tanta rett før avreise, men men. Håper jo hu ikke dukker opp :p
Vi skal ikke se no til den tanta på ni mnd vi, ikke sant :) ;)

Ja håper på det :D
Hvis det skjer denne mnd må vi fortelle svigers om graviditeten når vi bare er 4 uker på vei! Skal på ferie med dem og klarer nok ikke holde det skjult når de er så tett oppi. Men ikke det verste det da ;)
Viss jeg blir gravid kommer jeg til nesten boble over for å fortelle det til alle jeg møter hehe men blir vel rundt 12 uker som vanlig. :)

Viss jeg blir gravid kommer jeg til nesten boble over for å fortelle det til alle jeg møter hehe men blir vel rundt 12 uker som vanlig. :)

Huff ja, det er vanskelig å holde det skjult :D syns du er flink som klarer å vente 12 uker!
forrige gang fortalte vi det etter 2ul i uke 10. Følte oss rimelig sikre på st det kom til å gå bra da. Selv om vi mistet i uke 11 gangen før det.
Er egentlig sambo som er mest på den at vi må holde tett de første 12 ukene. Jeg liker å dele hehe. Om det er gode eller dårlige nyheter. Syns egentlig hele denne prøveprosessen er forferdelig ensom. Selv om vi har dette forumet så savner jeg å snakke med venninne mine om frustrasjonebe og forventningene som skjer nå.

Ja håper på det :D
Hvis det skjer denne mnd må vi fortelle svigers om graviditeten når vi bare er 4 uker på vei! Skal på ferie med dem og klarer nok ikke holde det skjult når de er så tett oppi. Men ikke det verste det da ;)
Hvor mange pp har du prøvd nå?

Dette blir pp3 her inne og hvor jeg har tempet og testet etter EL, men har prøvd siden januar så blir vel egentlig pp6.
Min 5 pp. Skal bare tempe denne mnd og ikke elteste. Blir litt stressa av den testinga.

Bare peiser dere på frem til ff bekrefter EL da?
Jeg har aldri fått en positiv EL-test i mitt liv så vurderer å droppe dem etterhvert jeg og. Bare bruke opp dem jeg har først.
Pleier å ha EL ca cd 15-16 , så da tenker jeg holde de gående til rundt cd 19 ;)

Back
Topp