***** <3 IKM UKE 26 <3 *****

Ingen TR, ingen symptomer, negative tester.... gaaaaahhh...

Ikm 28. Håper testen i morgen tidlig er positiv :) Testet i dag tidlig også, men den var blendahvit :( ser litt dårlig ut egentlig :( Fler som har det sånn ?

C91 skrev:
Ikm 28. Håper testen i morgen tidlig er positiv :) Testet i dag tidlig også, men den var blendahvit :( ser litt dårlig ut egentlig :( Fler som har det sånn ?

jepp.. jeg regner med det ikke har klaffet. og det er så kjedelig! For neste syklus er på den kleine eggstokken dvs laaaaaaaaang syklus:(

Jeg har IKM i morgen, testet i går og da var det helt hvitt. Men vurderer å teste i morgen tidlig (har ikke testet på morgenen før.. og det er jo egentlig det man skal), men vurderer også å se om TR kommer i morgen som den skal, og heller vente til fredag morgen med å teste.

Jeg har ingen symptomer, men heller ingen mensen smerter som jeg alltid pleier å ha noen dager før.. så jeg vet ikke jeg. Skal litt mye til for å ha blitt gravid denne PPen ettersom vi bare hadde sex 1 gang rundt EL, men vi får se. Alt kan skje. Jeg kom jo da mamma og pappa kun hadde sex 1 gang på en hel måned, så hvorfor ikke ^^ Kanskje babyen blir som meg :P

Jaa, jeg og sitter å lurer på om jeg bare skal vente til fredag istede, men tipper at i morgen når jeg våkner så springer jeg å tar test med en gang :p er så utålmodig! Men vi får bare krysse det som krysses kan ;) vist ikke får vi stå på skikkelig neste mnd ;-D Blir da vår tur en gang også :)

Ettersom TR ikke er her enda så kommer jeg til å ta en test i morgen tidlig (med mindre TR dukker opp i løp av kvelden/natta!). SPENT!

neg test idag også... nå er jeg ganske sikker på at det ikke har klaffet denne gangen heller:( sist testet jeg positivt 3+2...

Æsj, TR kom i dag. Så i tillegg til å ikke være gravid, har jeg omgangssyken (kvalm etc...).

Kinah, neeei :( Så utrolig kjedelig :(  Lykke til i 30-tråden!)

Tester dere alle på morgenen når dere sier dere får blendahvite-tester? Eller tester dere litt som det er når som helst?

TR kom i natt med et BANG, trodde jeg skulle dø. Men en positiv ting da, jeg tror kroppen min endelig har vendt seg til normalen etter å ha gått på P-piller . Jeg begynte på piller da jeg var ung fordi jeg hadde så kraftige mensensmerter, og selv da jeg slutta på pillen i mars uteble fortsatt smertene, helt til nå. Så jeg føler liksom at nå er alt ute av kroppen, eller hva man kan si og St da PP5 blir mye lettere ^^ greit å være litt positiv til neste da!

Nå har det gått TRE dager over IKM ( i forhold til ellers så Nazi-systematisk syklus), har ingen symptomer, annet enn at jeg kanskje blir lettere sulten ( det kan jo være hva som helst...), men heller ingenting som tyder på at TR nærmer seg (har vanligvis murringer dagen til to dager før...). Tok test i dag igjen, men ikke antydning til strek.
har litt brunlig utflod, men ikke ferskt blod.... skjønner virkelig ingenting av hva som foregår nå :(
Så oppdatering

Negative tester
Lite/ingen symptomer
Ingen PMS
Ingen TR
IKM for tre dager siden...

Har  noen hatt det slik før, og faktisk vært gravid, eller er det egenltig bare å kaste seg på flaska og slukke sine sorger ( mener ikke det bokstavelig talt selvfølgelig )

Da kom TR til denne prøveren også :-( og sneik seg frem likevel, den møkka.... :-(

Da kom TR til denne prøveren også :-( og sneik seg frem likevel, den møkka.... :-(

Back
Topp