***** <3 IKM UKE 26 <3 *****

Jeg har skrevet meg på ikm tråden både denne uken og uke 25 da jeg var usikker på når jeg har ikm. Har de siste mnd hatt sykluser på 25-27 dager.  Dette stemte ikke denne gangen, og denne uken har jeg satt meg opp på man.25. Det er da på min 28. syklusdag. (bruker ikke å ha 28 dager, men men)

Testet søn morgen med en cb. Negativ. Har hatt mensmurringer i flere dager nå, men ingen tr. Er veldig forvirret. Føler meg gravid, men negativ test.. så nå lurer jeg virkelig på hva slags tull kroppen min driver med.

Har bestillt el tester og graviditetstester nå, så neste pp skal jeg finne ut når jeg har el.. (hvis jeg ikke får bruk for graviditetstestene denne pp... Testene kommer nok ons el torsdag)  :P

Her kom tanta i går, søndag, 4 dager for tidlig. Jeg skjønner ingenting... Bruker aldri å komme FØR tia. Jaja.. Da er det bare å hive seg inn i pp4 :) håper mange vil sitte med positive tester når uka er over. Lykke til alle damer :D

*Belle* skrev:
Hei! Nå har jeg testet positivt med stadig sterkere strek, så jeg kan settes over som gravid! :)

Nå er du ført opp på gravid listen og gratulerer så mye med positiv test

TR her :) lykke til videre jenter, satser på mange positive tester fremover :)

tok denne i dag eg, tror nesten ikke på det ennå!!

Har tatt en test i dag, nå på ettermiddagen som var negativ.. Men har ikke ikm før på lørdag, eller søndag.. Og testen ble tatt kort tid etter sist dobesøk.. Men har masse murringer, trøtt og uvel:-/ Tar en ny test i morgen.. Er jo bare 8-9 dpo i dag..

Takk

Jeg tør ikke håpe på positiv test denne IKM, da jeg gjennom hele perioden fra EL til i dag har tatt tester men ikke antydning til strek. Har ikke IKM før den 26.
Lite med symptomer. Hadde endel for noen dager siden, men er helt borte igjen.. Kjenner jeg kan ha antydning til kvalme, men det kan like gjerne være bivirkninger av medisinene jeg går på ... :(

Lykke til til dere andre som er her inne <3

vio skrev:
tok denne i dag eg, tror nesten ikke på det ennå!!

Gratulerer

<3LykkeligMamma<3 skrev:

smilefjæs skrev:
11 dager siden el. Bestemt meg for å vente 3 dager til med testing, men nå merker jeg at tålmodigheten min blir satt på prøve. Merker ingen tegn til at jeg har trukket noe vinnerlodd, så får vel bare vente på neste pp egentlig. *måtte bare få ut noen tanker*

Godt å få ut det man tenker på også innimellom

Absolutt! Lett å bli litt tullete i hodet av denne ventingen!

åj så gøy at folk begynner å bli gravide allerede :D:D Gratulerer så masse!
Har ikke IKM før om 2 dager, men jeg har enda ikke kjent noe mensensmerter... det pleier å komme en 4 dager før jeg får mensen.. så jeg får se i dag om det kommer noen smerter.. Men venter med å teste til fredag/lørdag.

Ellers er det ingen symptomer her i gården.. Med mindre man teller at jeg ikke får sove om natta og sover ekstremt lenge på dagen..? men det kan jo bare være dårlig døgnrytme ettersom jeg jobber en del kveld :P

Fikk negativ test i går, er IKM i morgen, så vi får nå enda se. Jeg testet ikke på morgen urinen da.. Noen som har noen erfaring fra tidligere hvor viktig det er å faktisk teste på morgenen i forhold til seinere på dagen? :)

Negativ test i går her..Sist jeg var gravid, testet jeg ikke positivt før 2-3 dager etter IKM. Morgenurinen skal være best å teste fra før IKM hvertfall, så ville prøvd det :)

hadde ikm 27.
er gravid :)

(ville bare dra opp gravid-statistikken :))

gratulerer dere med positiv test! JEg har tre dager igjen til IKM... testet mandag og tirsdag men da var det blendahvite tester... nå tør jeg ikke teste før til lørdag.... en føler vel at håpet er ute... får vel trøste sy litt istede:) 

Back
Topp