***** <3 IKM UKE 26 <3 *****

Jeg var også med på IKM Uke 22-tråden. Skjønner hva du mener. Dette er bare 2 pp på meg, men håper likevel det klaffer nå :) Krysser fingrene for oss begge samt alle andre prøvere her inne :)

Ja husker at du var med i tråden. "Godt" det var flere av oss som ikke traff. Hvis du skjønner. Jeg er bare i 3pp jeg og, så burde liksom ikke være så skuffa enda, men ja det er litt uungålig når man er meg ^^

Har noen symptomer enda? (Evnt. innbildte?) Jeg føler meg oppblåst, fort trøtt, og kjenner stikkinger i magen. Meeen det kan jo også være luftsmerter, at jeg har sovet lite og spist mye

jeg har hatt litt murringer et par dager nå.. bruker somregel ikke ha det før kanskje et par dager før ikm. ikm er om ei uke.. meeeeeeen, det er vel bare kroppen som kødder med meg tenker jeg  har ikke veldig trua denne mnd, men det er jo lov å håpe fordiom ;)

flere som har noen symptomer?? blir ei spennende uke neste uke da 

Kinha skrev:
Har noen symptomer enda? (Evnt. innbildte?) Jeg føler meg oppblåst, fort trøtt, og kjenner stikkinger i magen. Meeen det kan jo også være luftsmerter, at jeg har sovet lite og spist mye

hehe.. blir jo så man kjenner ekstra godt etter når man prøver.. det kan jo være så mangt, men man må ha håpet  håper det er reelle symptomer da ;)

Jeg har IKM mandag 25. Veldig spent på om en test viser positiv.tenkte å teste lørdagmorgen. Symptomer som kvalme, stikkinger i magen. Mensen murringer. kaffen smake plutselig ikke så godt lenger, heller ikke cola zero. Akkurat sånn hadde jeg på de to andre svangerskapene mine også. Meeen kan jo være hodet tuller litt med meg. vi får se til lørdag:) Spennende:)

IKM mandag 25.

Men skal vente til tirsdag 26. med å teste.. hvor tidlig tester dere? :)

min IKM er ikke før om en uke, men jeg tester nå på lørdag fordi jeg skal på fest og så venter jeg med å teste igjen før 2 dager etter IKM. Det har tatt 2 dager lenger for meg før og jeg orker ikke mange negative tester, da venter jeg heller på mensen og blir skuffet en gang.

På symptom siden, eneste jeg merker er at jeg sover veldig mye. Våkner vanligvis i 9-10 tiden (jeg jobber kveld) men de siste 3 dagene har jeg sovet til 12 og 13, uten å vokne av telefoner eller noen ting.. Men det er det.

Det skal vel egentlig ganske mye til for at jeg er gravid i denne PP; hadde bare sex 1 gang rundt EL denne gangen, så er ikke veldig håpefull denne måneden, vi får se :)

Heisann dere. Jeg har vært på ferie, så først nå er jeg tilbake i Internettdekningens område :) Jeg har IKM på mandag, men har allerede idag begynt å spotte, så kroppen er ikke helt i modus etter ivfforsøket i april.har sendt mannen avgårde for å skaffe de nødvendige greiene til tanteinntog, like greit å være forberedt. kinha og kariness: det er kjipt å være en av de få som ikk efår positiv test i en ikmtråd. Ta det fra en som har opplevd det mang en gang, det går seg til :) krysser fingrene for at dere begge slippermå oppleve det igjen, for denne gangen skal det jo klaffe!! Jeg tester ikke før etter ikk tilpasning, og den planen følger jeg, den har inntil videre aldri slått feil. Sparer mange penger og mye skuffelse på den måten ;) Ønsker dere alle lykke til i jakten på spiren, og satser påtar dette blir en ikmuke med mangemange positive tester!!!!

Stinefine, lykke til til deg også :) og tusen takk for støtte <3

Klara&Villbassen skrev:
sett meg opp på 28... :)

Ført opp

11 dager siden el. Bestemt meg for å vente 3 dager til med testing, men nå merker jeg at tålmodigheten min blir satt på prøve. Merker ingen tegn til at jeg har trukket noe vinnerlodd, så får vel bare vente på neste pp egentlig. *måtte bare få ut noen tanker*

smilefjæs skrev:
11 dager siden el. Bestemt meg for å vente 3 dager til med testing, men nå merker jeg at tålmodigheten min blir satt på prøve. Merker ingen tegn til at jeg har trukket noe vinnerlodd, så får vel bare vente på neste pp egentlig. *måtte bare få ut noen tanker*

Godt å få ut det man tenker på også innimellom

Her kom tante som en kule igår. Veldig forventet, så er ikke skuffet :) Lykke til alle dere søtnoser, satser på at det dukker opp lassevis m positive tester i uka som kommer :)

Takk, <3lykkeligmamma<3

I dag hadde jeg, unskyld meg, blodstriper i trusa.. 9 dpo.. kan det være festeblødning?? Noen som har peiling?

Jeg venter i spenning... Måtte teste igår, den var jo selvfølgelig negativ;) er jo bare 6dpo. Men om en uke da håper jeg på en pen strek:) leter ikke etter symptomer, jeg hadde ingen symptomer med førstemann før i uke 24, da begynnte magen å bli tydelig;)

Her er jeg på dpo 6-7-8.. hadde el ca 15.juni, men mulig før...
Så nå de siste dagene så har jeg hatt veldig mye murringer i magen, som om tr skal komme..
og trøtt... oioi, så trøtt... og irritert,..:P 
Har så lyst å teste på mandag.. men skal prøve å holde meg litt til..
og tempen min har steget også..

Back
Topp