***** <3 IKM UKE 26 <3 *****

<3LykkeligMamma<3

Flørter med forumet

<3 IKM UKE 26 <3

Mandag 25.06
Renate90
blingbling
stinefine
Mummmimamma
EngeLykke

Tirsdag 26.06
smilefjæs
Mrs Cupcake

Onsdag 27.06
Vanilja
Vio
Parmadilien

Torsdag 28.06
*Belle*
kariness
Klara&Villbassen

Fredag 29.06
Maybebaby

Lørdag 30.06
Kinha
Litefrø

Søndag 01.07
miapia1988

GRAVID

*Belle*
Vio

TR

Vanilja
blingbling
stinefine
smilefjæs
Renate90

VENTER

Lager like godt en ikm liste for uke 26 også  jeg . Var kommet ett ønske om det også . Før dere opp jenter

ikm onsdag 27 her :)  

Legge til meg på onsdag 27 =)

Jeg som ikke skulle bli så opphengt i denne prøvinga.... Men den gang ei.. tenker MYYYYE på den... 

Dagene som til vanlig flyver, kan nå ikke gå fort nok... :P

El ble utsatt, så jeg har ikm mandag 25. =) skal skrive på ikm uke 25 også, slik at du ikke blir forvirret :p

Torsdag 28. Her! Kalenderen min sier egentlig 29. Men jeg forstår ikke helt det, for 28 er akkurat 4 uker siden forrige, så jeg velger den :)

Hvordan går det med dere? Noen spennende, underlige symptomer eller?
Her er det lite symptomer, men når jeg virkelig kjenner etter så føler jeg litt sviing i livmorområdet. Tror egentlig jeg har  ikm lørdag 23. altså i uke 25, men siden jeg ikke vet når el var så lar jeg det bare stå slik... 

Dårlig med symptomer her også gitt.. Ømme pupper, men det har jeg godt over ei uke før TR kommer hver mnd. Av og til har jeg en sterk følelse av at jeg er gravid, men i neste sekund er jeg helt sikker på at d IKKE har klaffet denne pp. Merker at det er utrolig mye tanker og følelser i denne prøvinga :P

IKM 1. Juli tror jeg :) krysser fingrene for alle sammen!

Skrevet deg opp miapia1988 .

Sorry jenter at jeg ikke er med å dra denne tråden til mer aktivitet.
Jeg var medlem av IKM uke 22 tråden, vi var veldig aktive og ble egentlig ganske godt kjent med alle i den tråden.. Men da over halvprarten i tråden ble gravide og ikke jeg ble gravid var det bare så ufattelig skuffende... at jeg har blitt litt redd for å være for aktiv på forumet før det faktisk sitter en spire..
Noen som skjønner hva jeg mener?

Back
Topp