3+ hva mener dere?

Trude_

Forelsket i forumet
Heisann! Jeg er helt ny her inne. Det er 10 år siden jeg var gravid sist. Nå er jeg 35 og skikkelig gammel;) Nesten så gammel at det ikke var digitale tester sist jeg var gravid.. Haha, litt spøk men [emoji28]
Uansett! Jeg er bare veldig nysgjerrig på hvorfor flere ser ut til å være opptatt av 3+ på testen. Betyr det at dere ønsker å ha mer HCG (altså lenger på vei) eller hva mener dere? Jeg har en digital ekstra til overs. Og nå får jeg lyst til å bruke den sjæl
 
Sniker: velkommen :) Handler nok om 2 ting. 1: den er pålitelig og 2: den viser hvor langt du er sånn ca.
 
Fordi det betyr at hcg stiger (fra 1-2, 2-3 og til slutt 3+)- og om du får det resultatet innen gitt tidsintervall så indikerer det også at det stiger tilfredsstillende mye :) det er i hvert fall grunnen til at jeg som har mistet mange ganger har vært opptatt av det :)
 
Takk for svar! Men nå blei jeg litt usikker, for det stod 2-3 forrige tirsdag (da jeg fant det ut) og det kom om 2-3 nå. Men! Jeg får bare ikke bli nervøs pga det. Er 5 uker gravid, så burde jo stått 3+. Den andre testen som var enkel hadde veldig mørk strek for noen dager siden, som da var lys uka før..
 
Eg bryr meg fint lite om ka som står på testen eg blei bare glad at eg er gravid og mister mest sannsynlig ikkje :) den sto 1-2 hos meg selvom eg vett eg va ca 4 uker så trur ikkje den stemme heilt for e individuelt hvor mye hcg vi produserer (etter så eg har hørt) :)
 
Ja. Det er jo sant. Og det kan være ulike variabler som påvirker testen også. Nå er den brukt og jeg liker uansett at det står gravid:) Det er så koselig å lese igjen!
Ha en fin dag! :)
 
Tror mange tar tester i oppimot 3uker for og se att den digitale går fra 1-2, 2-3 og 3+, altså att HCG nivået stiger. jeg personlig har ikke gjort det, har ikke nerver til slikt :p
 
Jeg testa først på tirsdag, og deretter på lørdag igjen med samme type test (strimmel) for å se at den ble mørkere. Det gjorde den :D Testa også med digital og den sa 1-2 uker, og siden den viser fra unnfangelse så stemte det bra. Tenker å ta en ny digital på torsdag kanskje, for å se om det står 2-3.
 
Gratulerer med graviditeten!
Resten tror jeg du har fått svar på :)
 
Back
Topp