3-hjulsvogn - vogn nr. 2

Molte

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Er på utkikk etter en god og lett nr.2 vogn, til turer/byturer/utfarter utenfor hjemmet. Har en Emmaljunga Edge duo som hovedvogn hjemme.

Noen som har tips til en god vogn?
 
Jeg har kjøpt meg babyjogger city elite. Er superfornøyd med denne, og den slås enkelt sammen (dra med en hånd bare!) til å bli veldig liten. Får den tilogmed inn i bagasjerommet på elbilen min peugeot ion! Gode store hjul og alt! Har faktisk brukt denne fra han var 2 måneder gammel i liggestilling.
 
Ville heller valgt mini GT. City elite er gedigen mellom bakhjulene og vanskelig å håndtere på trange steder
 
Ville heller valgt mini GT. City elite er gedigen mellom bakhjulene og vanskelig å håndtere på trange steder

Anbefaler å dra til barnebutikken nære deg (evnt babybanden på skøyen om du bor i nærhet av oslo) og se på disse vognene. Er ofte salg så man får ofte disse vognene rimeligere. Om man velger mini GT, babyjogger eller annen er litt avhengig av deg selv og ditt behov :)
 
Om du ikke skal bruke den til å trille på steder med litt mer terreng, ville jeg gått for babyjogger mini gt. Vi har eliten og den funker til senter ol, men brei over bakhjula ja, så kan bli trangt en del steder. Supergode vogner begge to
 
Har ikke tre hjul, men jeg sverger til stokke xploryen min :) Kjempelett å ha med å gjøre når det gjelder byturer og slikt!
 
Ville heller valgt mini GT. City elite er gedigen mellom bakhjulene og vanskelig å håndtere på trange steder

Enig der. :) Jeg kjøpte City Elite uten å prøve den først, men synes den var innmari brei bak. Så jeg solgte den like etter. Men har mange venninner som skryter av den da.
 
Babyjogger city mini GT kan jeg også anbefale! Brukte den masse i tre år og elsket den. Kommer nok til å kjøpe den igjen som vogn nummer to :)
 
Back
Topp