3.februar :-)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen jenter.
Vi er i Sverige hos mamma igjen.
Wael var med på en utforkjøring kl 7.30 idag. I 30 km heldigvis... isholke her!
Nå kom traktoren å fikk dratt opp bilen,mens jeg måtte gå å møte de nedi veien her..

Mina er 16 mnd idag. Morro :-)
Hva skal dere idag da?
Har lest hver dag her,men har ikke hatt tid til å svare dere.
Ha en fiiiin dag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

God morgen :)
Vi er kommet hjem etter ei trivelig helg hos søstra mi :) Har kosa oss masse med god mat og godt selskap. Men Hermine ble selvfølgelig syk :( Hun har hatt diaré, feber, snørrer og hoster masse :( Hadde heldigvis med meg flytende kull, så hun fikk et par doser av det og da stoppa diaréen iallfall, nå bæsjer hun svart :eek: Så idag er vi hjemme begge to. Hun hoster så fælt, spesielt på natta, så nå har vi starta opp på astmamedisiner igjen, håper det hjelper litt.
Reisen gikk fint, 4 timer i bil og ett stopp. Ære være iPad og film i bilen!!! :D Hun så bare film den siste timen av reisen begge veiene da ;)

Jeg har sykemeldt meg denne uken (det må man gjøre selv som student :p ) er så tappet for energi om dagen,sliter med hodepine, smerter i alle musklene i kroppen og søvnproblemer :( ungen er syk og mannen er ute på reise, herlig kombo :p Så det blir jo mulig at jeg ikke får vært alene hjemme og hvilt da, blir liksom ikke mye hvile når snuppa er hjemme ;) Men er koselig å være sammen med henne hele dagen da! :)

God morgen jenter.
Nå kom traktoren å fikk dratt opp bilen,mens jeg måtte gå å møte de nedi veien her..

Hva skal dere idag da?

Kålormen Wael 14.10.11♡
Huffda, så skummelt!!! :eek: Det gikk bra med han? Bra de kjørte så sagte da!!!
Hurra for Mina! Hermine var 17 måneder nå i helga:p

Huffda, så skummelt!!! :eek: Det gikk bra med han? Bra de kjørte så sagte da!!!
Hurra for Mina! Hermine var 17 måneder nå i helga:p
Ja takk,gikk fint... skle bare ut av veien og ned i grøfta :confused:
God bedring til Hermine.. er ikke noe hyggelig med syke barn... håper hun kommer seg fort..

Mina er helt frisk igjen,men W hoster så sykt på natt/morgen.. kaster opp alt av mat på kvelden når han legger seg stakkars..

Her er et bilde av barna og fetteren tatt nå :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vedlegg

• 1391414863532.jpg
    1391414863532.jpg
    48,5 KB · Visninger: 18
God bedring til Hermine.. er ikke noe hyggelig med syke barn... håper hun kommer seg fort..

Mina er helt frisk igjen,men W hoster så sykt på natt/morgen.. kaster opp alt av mat på kvelden når han legger seg stakkars..

Kålormen Wael 14.10.11♡
Huff, har dere forsøkt å få hostesaft på resept? Man får jo både for tørrhoste og slimhoste ;) Hermine får nå Efedrin for slimhoste ;) Man får også Cosylan for tørrhoste til barn over to år!

God morgen jenter.

Hva skal dere idag da?

Kålormen Wael 14.10.11♡
Gratulerer med 16mnd-dagen til Mina!:) Tida flyr..
Oida! Ikke noe særlig å skli utafor med bil, men det var godt at farta var lav da.
Her er det 9+, bare veier og piiiittelitt snø på markene. Behagelig vintervær.:)

Sier meg enig med Marian87 ang hostesaft på resept. Wael har vært plaga av den hosta lenge nok nå, stakkars. ♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi er kommet hjem etter ei trivelig helg hos søstra mi :) Har kosa oss masse med god mat og godt selskap. Men Hermine ble selvfølgelig syk :( Hun har hatt diaré, feber, snørrer og hoster masse :( Hadde heldigvis med meg flytende kull, så hun fikk et par doser av det og da stoppa diaréen iallfall, nå bæsjer hun svart :eek: Så idag er vi hjemme begge to. Hun hoster så fælt, spesielt på natta, så nå har vi starta opp på astmamedisiner igjen, håper det hjelper litt.
Reisen gikk fint, 4 timer i bil og ett stopp. Ære være iPad og film i bilen!!! :D Hun så bare film den siste timen av reisen begge veiene da ;)

Jeg har sykemeldt meg denne uken (det må man gjøre selv som student :p ) er så tappet for energi om dagen,sliter med hodepine, smerter i alle musklene i kroppen og søvnproblemer :( ungen er syk og mannen er ute på reise, herlig kombo :p Så det blir jo mulig at jeg ikke får vært alene hjemme og hvilt da, blir liksom ikke mye hvile når snuppa er hjemme ;) Men er koselig å være sammen med henne hele dagen da! :)
Æsja, så uheldig dere er med sykdom. Og så typisk at mannen er bortreist..:confused:

Kos dere masse hjemme, slapp av som best dere kan, og gooood bedring til dere begge!:)

God morgen!!! Og det MENER jeg!:D

Jenny sovna 19.30, etter å ha skravla med seg selv ganske lenge. Hun gråt og var dyneløs ca.00, men da sov hun altså til 08!:D Weeee!!

I dag har vi hjemmedag, men skal dra på besøk til ei venninne av meg og hennes to barn etterpå. Skal prøve å kombinere kjøreturen med Jenny's dubb (selv om det aldri pleier å funke slik jeg har tenkt) ;)

Ønsker dere en fin dag!!

God morgen jenter.

Hva skal dere idag da?

Kålormen Wael 14.10.11♡

Jeg ble glad når jeg leste det "kun" var i 30km! Så skummelt:( ble han redd eller?

Hurra for Mina:D hehe.. ønsker deg og barna også en fin dag;):)

Godt at dere har kost dere:) men synd at Hermine ble syk! Heldigvis var det ikke oppkast hun fikk da;) verre det enn diarè:eek: og nok en gang er jeg imponert over roen hennes i bil :D her har roen gitt seg så fort dem har klart å krabbe!:P da tar det max en halv time før det er mas og grining;)

Ønsker både deg og Hermine god bedring!

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe nusselig bilde :D skikkelig minnebilde dem kan se på som store:rolleyes:

God morgen!!! Og det MENER jeg!:D

Jenny sovna 19.30, etter å ha skravla med seg selv ganske lenge. Hun gråt og var dyneløs ca.00, men da sov hun altså til 08!:D Weeee!!

I dag har vi hjemmedag, men skal dra på besøk til ei venninne av meg og hennes to barn etterpå. Skal prøve å kombinere kjøreturen med Jenny's dubb (selv om det aldri pleier å funke slik jeg har tenkt) ;)

Ønsker dere en fin dag!!

Weee for en super natt :D deilig! Kos dere masse med venninne og barn :D hvor gamle er de barna?

Hei på dere :D

Liana har ikke laget en lyd i natt (tror jeg), måtte bare rette på henne når jeg var innom før jeg la meg;) da lå hun sånn! 1391419856630.jpg
Med Emira derimot mistet jeg tellinga for hvor mange ganger jeg var innom:eek: 3 natta på rad! Hun driver å drømmer igjen:( denne gangen om en heks!:confused:

Jeg valgte å legge meg igjen etter at mann og barn dro, hadde sååå vondt i magen (eggløsning), så orket ikke å gjøre noe annet:P og våknet kl 10.. med litt smerter i magen og hodepine!:confused::oops: så da ble det et par paracet;):) nå skal jeg stelle Leoh og dusje selv:) sååå blir det lit frokost og kaffekos♡

Håper dere alle får en fiiiin dag!:)

Weee for en super natt :D deilig! Kos dere masse med venninne og barn :D hvor gamle er de barna?
Ja, måtte det bare fortsette slik! Jeg er faktisk uthvilt.:D

Venninna mi har ei jente på 5mnd og en gutt på 3år :) Jenny ser veldig opp til større barn, så denne gutten er hun fascinert av. ;)

Liana har ikke laget en lyd i natt (tror jeg), måtte bare rette på henne når jeg var innom før jeg la meg;) da lå hun sånn! Vis vedlegget 49221
Med Emira derimot mistet jeg tellinga for hvor mange ganger jeg var innom:eek: 3 natta på rad! Hun driver å drømmer igjen:( denne gangen om en heks!:confused:

Jeg valgte å legge meg igjen etter at mann og barn dro, hadde sååå vondt i magen (eggløsning), så orket ikke å gjøre noe annet:P og våknet kl 10.. med litt smerter i magen og hodepine!:confused::oops: så da ble det et par paracet;):) nå skal jeg stelle Leoh og dusje selv:) sååå blir det lit frokost og kaffekos♡

Æsj, den eggløsninga. Kan den ikke bare gå ubemerket hen liksom?! God bedring.:)

Så kjedelig at Emira har mareritt..Er det noe hun har sett på tv/film eller? Håper det går seg til snart.♡

Kos dere med kaffe og frokost begge to!;)

Ja, måtte det bare fortsette slik! Jeg er faktisk uthvilt.:D

Venninna mi har ei jente på 5mnd og en gutt på 3år :) Jenny ser veldig opp til større barn, så denne gutten er hun fascinert av. ;)

Så bra :D en følelse man ikke kjenner så altfor ofte til lenger:P hehe..

Så gøy med andre barn :) virker som om større barn er mest interessant å leke med ja..de som er mindre er jo "baby" :P hehe..

Æsj, den eggløsninga. Kan den ikke bare gå ubemerket hen liksom?! God bedring.:)

Så kjedelig at Emira har mareritt..Er det noe hun har sett på tv/film eller? Håper det går seg til snart.♡

Kos dere med kaffe og frokost begge to!;)

Haha takk♡ og er enig! Eller i mitt tilfelle så kunne kroppen droppa eggløsning helt:P har jo ikke akkurat bruk for det lenger ;):P haha..

Jeg vet at søstrene mine lot hun se på Narnia for et par uker siden:confused: Emira har alltid vært glad i filmer som er beregnet for større barn.. men hun syns denne heksa var litt skummel.. så er godt mulig det er hun som dukker opp i drømmene..

Tidligere var det "Bobben"(?) hun drømte om! Han hadde visst grønt eller blått hår og bodde på loftet vårt:eek::confused::p han ga hun klar beskjed om at hun fikk én siste sjanse, så skulle han ta hun med på loftet! Så nå tør hun ikke å bli med opp der:P

Godt at dere har kost dere:) men synd at Hermine ble syk! Heldigvis var det ikke oppkast hun fikk da;) verre det enn diarè:eek: og nok en gang er jeg imponert over roen hennes i bil :D her har roen gitt seg så fort dem har klart å krabbe!:P da tar det max en halv time før det er mas og grining;)

Ønsker både deg og Hermine god bedring!
Ja, jeg gikk jo på nåler og venta men det kom heldigvis ikke noe mer! Anbefaler medisinsk kull mot diaré altså, det stopper alt ganske så fort!!! :D

Æsja, så uheldig dere er med sykdom. Og så typisk at mannen er bortreist..:confused:

Kos dere masse hjemme, slapp av som best dere kan, og gooood bedring til dere begge!:)

Jeppers, hun er heldigvis i god form! Er verst på natta, er da hun hoster så hun brekker seg :(

Liana har ikke laget en lyd i natt (tror jeg), måtte bare rette på henne når jeg var innom før jeg la meg;) da lå hun sånn! Vis vedlegget 49221

Hihi, søta! :)

Jeg kjenner sjeldent noe til den e.l. hadde faktisk ikke peiling på min egen syklus før jeg begynte å prøve å bli gravid :p

Back
Topp