3. februar kom Sunniva:)

Kluten

Glad i forumet
Endelig har jeg født jeg også:) Sunniva ville ikke dele samme bursdagsmåned som mor og storesøster, så hun valgte februar.
1. februar som var ul termin ble det bestemt at jeg skulle settes igang den 2. dette grunnet mine bekkenplager og lite vann.
Det ble styrtfødsel med åpning fra 4,5 cm til 10 cm på 2 minutter. Jeg ble ikke trodd da jeg fortalte at babyen var på veg ut, så hun ble nesten født i buksa!!

Hun var 3370 gram, 51 cm og 36 cm i hodeomkrets. Hun kom som Supermann, med en arm foran ansiktet:)) Likevel måtte jeg ikke sy et eneste sting!!:)) Jeg klippet også navlesnoren selv!

Skal prøve å oppdatere resten av fødetråden snart. Blir glad hvis du sender en PM, slik at jeg er sikker på at du blir med:)))
 
Oi, det gikk fort! Høres ut som at du har hatt en drømmefødsel! Gratulerer så mye med den lille! Nyyyt tiden ??
 
I alle dager, det var ekstremt rasket spør du meg.. Gratulere så mye:) Februar er også en flott måned
 
For et flott navn! Gratulerer =)
 
En flott fædsel da, og godt gjort at du ikke måtte sy - når hun kom med arma foran seg!! Gratulerer så masse, og et nydelig navn;)
 
Back
Topp