3+ Digital

Paikaka

Elsker forumet
Julegavene 2019
når fikk dere det på digital?
Jeg fikk 1-2 på lørdag da var jeg 4 uker akkurat. Har en digital liggende men vil gjerne vente til jeg får 3+
 
4+1 fikk jeg 2-3, og 5+1 fikk jeg 3+ :) Begge på ettermiddagsurin etter å ha holdt meg ca 4-5 timer.
 
4+1 fikk jeg 2-3, og 5+1 fikk jeg 3+ :) Begge på ettermiddagsurin etter å ha holdt meg ca 4-5 timer.
Takk for svar:) da venter jeg litt til:) el kanskje jeg bare må sjekke nå og kjøpe ny test. Er 4+5.
Sist jeg var gravid mistet jeg i uke 7 så er litt stresset.
 
Klarte ikke la være:hilarious::hilarious:
 

Vedlegg

  • 5BB386DD-231F-4ACD-AC09-A14B376137F5.jpeg
    5BB386DD-231F-4ACD-AC09-A14B376137F5.jpeg
    17 KB · Visninger: 44
Kanskje dumt spørsmål, men er det noen forskjell fra digital test og vanlig?
 
Herlig! Jeg hadde tatt ny om ca en uke for å se 3+ :Heartred
 
Jeg har ikke tatt mer enn en test selv :p Med fastlegen som tok, legevakta som tok og sykehuset som sjekket med UL har jeg ikke sett behov for det. Kan bruke pengene på andre ting heller :D
 
Så gøy:) har faktisk ikke sjekket etter 3+ enda. Nå er jeg 6+3 så nå tør jeg ikke Hehe.
Nå har du ikke behov tenker jeg :hilarious: Jeg føler ihvertfall at når jeg bikker 6 uker minsker testetrangen :p
 
Hehe ja, man skulle tro det. Men etter å ha tisset på pinner i ca 6-7 mnd :hilarious::hilarious::hilarious: så vet man aldri
Husker på testetøs tråden i prøvere kom det plutselig ei som var 8 mnd gravid og bare "åååå jeg får så lyst å teste, sånn jeg vurderer å springe og kjøpe meg en test" :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Så fine tester! :joyful: Jeg venter selv på at jeg tør å teste for å få 3+. Tror det blir på fredag, da er jeg 5+2.
 
Back
Topp