3 dagers kuren...slankekur

Mamma Propell

Glad i forumet
Noen som har prøvd denne?

[font="arial,helvetica,monaco"][font="arial,helvetica,monaco"] [font="arial,helvetica,monaco"]3 dagers-kuren

[font="arial,helvetica,monaco"]1.dag:
[font="arial,helvetica,monaco"]Frokost: 1/2 grapefrukt, 1 stk. ristet brød, 2 ts peanut butter.
[font="arial,helvetica,monaco"]Lunsj: 1/2 kopp tunfisk, 1. stk. ristet brød.
[font="arial,helvetica,monaco"]Middag: 2 skiver kjøtt (85 g) valgfritt, 1 kopp grønne bønner, 1 kopp rødbeter, 1 lite eple, 1 kopp vaniljeis.
[font="arial,helvetica,monaco"]2. dag:
[font="arial,helvetica,monaco"]Frokost: 1 hardkokt egg, 1 stk. ristet brød, 1/2 banan.
[font="arial,helvetica,monaco"]Lunsj: 1 kopp cottage cheese, 5 stk. saltet kjeks.
[font="arial,helvetica,monaco"]Middag: 2 pølser i brød, 1 kopp broccoli, 1/2 kopp gulrøtter, 1/2 banan, 1/2 kopp vaniljeis.
[font="arial,helvetica,monaco"]3.dag:
[font="arial,helvetica,monaco"]Frokost: 1 hardkokt egg, 1 stk. ristet brød.
[font="arial,helvetica,monaco"]Lunsj: 1 stk. cheddarost, 5 stk. salte kjeks, 1 lite eple.
[font="arial,helvetica,monaco"]Middag: 1 kopp tunfisk (oliven er godt til), 1 kopp rødbeter, 1 kopp blomkål, 1/2 honningmelon, 1/2 kopp vaniljeis.
[font="arial,helvetica,monaco"]Dietten fungerer ved en kjemisk nedbrytelse. Den må ikke varieres eller erstattes med noe annet i kostplanen. Husk - INGEN MELLOM-MÅLTIDER. Kaffe, te og vann kan drikkes til og utenom måltidene. Salt og pepper kan brukes, men ingen andre krydder. Hvor det ikke er angitt presise informasjoner om mål og vekt, er ingen restriksjoner annet enn sunn fornuft.
[font="arial,helvetica,monaco"]Denne dietten skal brukes i 3 dager av gangen, på de 3 dagene vil man tape opp til 5 kg. Etter 3 dagers diett kan det igjen spises normalt, - men ikke meget. Etter 4 dager med alminnelig mat, starter man igjen med 3 dagers diett. Opp til 20 kg kan slankes på en måned påståes det.

Fungerte ikke på meg i det hele tatt[&:] Eneste som har fungert for min del er å rett å slett legge om hele kostholdet.

Absolutt ingen tro på det der...

Man skal spise hver 3. time.. Isåfall er det der altfor lite. Og ikke sundt. En vektreduksjon på maks 0,5-1kg per uke er anbefalt. Så jeg kommer ikke til å prøve den der.

Jo fortere man går ned i vekt, jo større er sjangsen for at du fyker opp igjen der du starta...

Kan ikke i min villeste fantasi se for meg at det der er en særlig sunn måte å gå ned på. Mulig det er greit for en kick-start og for å få opp motivasjonen, men går man rett tilbake til å spise som før kommer kiloene raskt tilbake.

Det sunneste og beste er nok det gode gamle rådet; et balansert og sunt kosthold, og fysisk aktivitet! [:)]

Hvis man går ned for mye i uka, er mye av den tapte kroppsmassen også muskler. Og når du mister muskelmasse, senkes forbrenningen, og det skal ikke så mye til for å legge på seg igjen. Hvis du trener samtidig som du spiser sunnere, med flere mellommåltider som består av kun grønnsaker f.eks., vil forbrenningen øke, og du kan spise mer uten å legge så fort på deg.

Back
Topp