3 dager til avsløring :D

~Peppermynte~

Flørter med forumet
Nå nærmer det seg avsløring med stormskritt!! Vi skal si det til foreldrene våre på lørdag, i ettårs selskapet til solstråla vår :D Har kjøpt inn body med tekst på, så hun blir pyntet og kledd, også får vi se hvor lang tid det tar før de reagerer :D

Blir artig, gleder meg! og kanskje det blir litt mer reelt for oss selv også :D

Så spennende! Og morsom måte å gjøre det på :) Kos dere på 1 års dagen!

hehe, så artig. jeg sendte bare melding til mamma... :)

Så gøy :D
Vi sier det snart vi også :) Er 12 uker neste torsdag, så vi sier det vell i de tider hvis vi har vært på ultralyd :)

Morsom måte å fortelle det på.

Vi slapp bomba i dag med body på snuppa hvor det står: jeg skal bli storesøster, mamma så det KJAPT. Lykek til, artig å se hvem som følger med

Jeg tenker å fortelle det til resten av nærmeste familie og arbeidskollegaer på tirsdag, etter tidlig ultralyd på mandag! Men her kommer det nok ikke som et sjokk, for magen har avslørt meg på jobb for flere uker siden ;)

Tror kanskje svigers har en misstanke. Men mine foreldre bor jo såpass langt borte, at  de har ikke sett meg siden i sommer :D gleder meg stort til å se reaksjonene:D

Den trøya med "Jeg skal bli storebror" skal vi også benytte oss av :P Den kom i posten i dag, og har tenkt å spørre om de vil sitte barnevakt noen strakser mens jeg feks bare skal en snartur til byen eller noe :P Men kjenner jeg foreldrene mine rett kommer de ikke til å legge merke til den :/

Svigers fikk vite det for snart tre uker siden. De ble glade, og svigermor sier hun bobler etter å viderefortelle det, siden hun syns det var så gode nyheter <3

Spennende! Lykke til! :-) Veldig deilig å slippe å holde det hemmelig lenger, synes jeg....

Back
Topp