3 dager over terminen

babino

Flørter med forumet
vi er nå 3 dager over terminen, og jeg er den eneste i min familie som har gått over terminen. Er så frustrert over at det ikke skjer noe. neste uke har jeg fått time på overtidskontroll på sykehuset med ultralyd men håper at hun kommer før den tid.

Kjedelige greier,[>:] men det er vel bare å smøre seg med tolmodighet...
De kommer som regel ikke før de er klare for det selv[;)]
Det er uansett ikke lenge igjen nå[:)] Håper den lille viser seg snart i allefall
Lykke til

ORIGINAL: Gary Barlow

Kjedelige greier,[>:] men det er vel bare å smøre seg med tolmodighet...
De kommer som regel ikke før de er klare for det selv[;)]
Det er uansett ikke lenge igjen nå[:)] Håper den lille viser seg snart i allefall
Lykke til

signerer denne jeg:)

samme her.. 3 dager over [:(] skal på kontroll på mandag, men de ville helst at fødselen skulle starte av seg selv, så må vel smøre meg med tålmodighet...
merker du noe, eller kjenner at det kan skje noe?  kjenner etter hele tiden jeg, men virker ikke som han har tenkt seg ut..

husker godt det å kjenne etter, jeg gikk over en uke sist gang. bare ha i tankene at nå er det uansett ikke lenge igjen.. husker sist så syntes jeg ikke overtid var det værste, da så jeg enden, var værre i ukene før:p

Kjedelig, men nå VET du jo at det ikke er lenge igjen[:)] Prøv å slappe av og nyte de siste dagene før babyen din kommer[:)]

Jeg driver og kjenner etter hele tiden, men nei her skjer det ingen ting. heldig du er som skal på kontroll på mandag, jeg har ikke time før onsdag. er jo en trøst viss hun ikke har kommet på innen onsdag så får jeg i det minste se henne.

Back
Topp