3 DAGER OVER FORVENTET MENS

blondie80

Blir kjent med forumet
Hei!
Kjæresten min og jeg har prøvd å få barn i snart 1 år,men ikke lykkes... mensen har vært som regel alltid regemessig(28 dager syklus),men nå skulle jeg hatt forventet mens natt til lørdag. Hatt menssmerter og ømme brystvorter(->noe jeg ALDRI har under mensen) fra torsdag helt til idag,men det kommer ingenting. blir helt småsprø av dette,aldri hatt det sånn før... fredag hadde jeg i en tampong noen timer på jobb,da jeg tok den ut så var det antydning til noe brune små flekker,og jeg har ikke fått noe mer.... Jeg prøvde sist med kjæresten da jeg hadde fruktbarhetstid,dagen etter eggløsning,kan jeg være gravid eller er mensen bare forsinket? Har vært litt mye å gjøre på jobb i forrige uke og,men nå er det rolig.
klem litt forvirret 31åring.

ja,jeg tenkte det,men venter til etter imorgen også,så får ta det onsdag morgen hvis det ikke har kommet noe besøk.... ikke skjedd noe heller på de timene som har gått.... vil ikke bli for håpefull heller,men takk da :)

mulighet for at du er det ja :) masse lykke til, venter spent på resultat fra deg :)

oi oi,hjelp,hjelp,jeg har tatt test nå på ettermiddagen,ventet til etter 4 timer med tissing,det er en klar strek og en mer uklar strek,men betyr det at jeg er gravid?har gått 20 min siden jeg tok den.... kan noen svare meg fort?? klem

Hva mener du med uklar strek?
Er streken der er du mest samsynelig gravid.
Prøv å ta en digita du.

Visker gratulerer

ORIGINAL: Eier av en gutt

Hva mener du med uklar strek?
Er streken der er du mest samsynelig gravid.
Prøv å ta en digita du.

Visker gratulerer

jepp, er det en strek der, er du nok gravid ja, selv om den er svak [:)]
Grattis !

tok digital idag,og jeg er 2 uker på vei :)) skal til legen imorgen,og forhøre meg med noen medisiner jeg tar og kosthold og slikt :)) superglad,og rart å tenke på at det er noe inni magen min ;)) takk for gratulasjoner :)

åååå så gøy :) gratulere kjempe masse

Jeg er tre dager over forventet mens, tok test 25 feb, den var negativ. Har att ubeskyttet samleie 15 feb. Kan det være noe tro? Er sinnsykt trøtt og har hadde en liten blødninger to dager etter samleie.

Løve86,prøv en test til da...jeg tok 3 selv,og hos legen. desverre mistet jeg det som skulle bli et foster på mandag ettermiddag,begynte å blø masse,og havnet på legevakta,kom ikke inne før etter 3,5 timer,og legen var skikkelig ufin,men fikk time til gynokolgisk poliklonikk igår,hvor jeg fikk se at alt er borte i livmoren :((( (bærum sykehus er et møkkasted forresten utenom g.poliklinikk). er så lei meg,men jeg får tenke at det jeg var tidlig på vei da,men jeg gledet meg så fælt over å være gravid og kjenne at det var noe som skjedde i magen min.... Og at jeg kan bli gravid,så får prøve igjen etterhvert.... men nå er jeg i sorg,også ser jeg at kjæresten er satt ut og,selv om han aldri skal vise følelser. er så glad han ble med meg inn på mandag kvelden og igår. noen som vet om hvis jeg ringer fastlegen,og sier jeg trenger sykemelding denne uka,må jeg dit eller kan han sende i posten? har ikke bil idag heller,og jeg bor i asker,og har fastlegen på nesbru....
*kjempetrist,savner det som kunne blitt noe i magen min*

Nei, og nei - så synd! Ikke mist motet, men tenk framover! Nå har du iallfall bevist at du kan bli gravid :-) Hilsen en annen sliter.

uff så trist[:(][:(][:(]

er alltid så vondt når sånt skjer[:(][:(]

håper ikke det er lenge til spira sitter igjen, og at det da sitter hele løpet ut[;)]

sender deg en trøste klem selvom det kanskje ikke hjelper så mye akkurat nå[;)]

Huff det var trist :( men etter det jeg forstår er det lettere å bli gravid igjen rett etter en SA :) hold motet oppe!! Ring legen du o diskuter, mulig legesenteret ditt har tlf på morgenen :) uansett lykke til :) x fingrene for deg /dere ;)

Back
Topp