3 bryllup..

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Jeg kjenner jeg liker å se på det, og jeg griner hver gang de sier "Vil du ha"..

MEN, jeg må si jeg ikke liker konkurransepreget over det jeg altså..

Det å sitte og dømme andres bryllup med karakterer syns jeg blir litt feil?
Dette er noens PERFEKTE dag, så kommer andre og sier "neeeh, likte ikke, ville ikke, hadde ikke, måtte ikke, skulle ikke".. Altså, jeg SKJØNNER dealen, men vi så jo bare hun ene som var PUR konkurranse og gav de andre sucky karakterer for å vinne selv.

Nei, hvert bryllup har sin sjarm, og selv om jeg skal innrømme glatt at JEG ville ikke hatt min bryllupsfest slik og slik, så hadde jeg ikke følt meg komfortabel med å dømme at andre har det slik likevel.. Tradisjonelt, utradisjonelt, urnorsk eller indisk.. Det er jo smak og behag, og som gjest i bryllup så syns jeg man skal kose seg og se at sånn ville DE ha det, og ikke trekke ut alt det negative fordi "dette vil jeg vinne!!"
I såfall hadde det vært bedre med en upartisk jury som kunne sett alle bryllupene og "dømt" i ettertid.. Selv om jeg syns at bryllup blir feil å dømme uansett, for brudeparet har jo hatt en plan, og de har gjennomført SIN plan, og for de er det jo perfekt... Liksom..

Og jeg skjønner jo underholdningsverdien, men likevel så skjønner jeg det ikke liksom.. Hadde blitt driiitsur jeg om noen hadde sagt i ettertid at "jeg gir kjolen din 4 for den var stygg".. Hva er DET for noe da???emoticon  Jeg har da sett et par mindre pene brudekjoler, men det kunne ikke falt meg inn å si det uansett..

Enig!! Synes hele greia bare er trist jeg.. Selvom det er nok det som selger! 

Men de burde ha gjort det på en annen måte..

Back
Topp