3 bilstoler...

£ille£en

Forelsket i forumet
Til dere med 3 små barn! Hvilken stol har dere, bil og hvordan plasserer dere stolene! Har en på 5 og 3 å en på vei. Har Passat 2005 mod. lurer på om d er mulig å få inn en bilstol til! Noen me erfaring/råd?? Har isofix på to stoler.

har du stasjonsvogn så tror jeg du skal få tre stoler i den bilen.. men prøv først.. :)

Kan du ikke kjøre til en butikk som selger barnestoler og be dei om hjelp?
Her bar dei ut stolen, festet den og sjekket at alt var som det skulle for oss (dette var da en test stol som dei tok vekk igjen da).
Men tror nok dei er veldig behjelpelig. :)

Akkurat det der tenker jeg på og, jeg har en på 4 og 3.. De må jo ha stolene sine, og vi har ikke stor bil. Må kjøpe ny, men litt usikker på hva slags! Men tipper de fleste stasjonsvogner er store nok til 3 bilstoler. blir værre når fjerdemann kommer ;) hehe

Wv touran er en kurrant bil der. i hvertfall så sa bilforhandleren til meg at han hadde brukt 2 bilstoler i denne bilen tidligere uten noe problem ;)

Åy denne tråden traff blink du. Her har vi spekulert og spekulert. Kjøpte oss ny bil i sommer Opel Astra. Den er det ikke plass til 3 seter i. Så kjipt å selge den igjen med tap sikkert. Men har surfet litt rundt og funnet noen merker som sikkert går. Sikler etter Ford c max eller S max. der er det plass. Men også mazda 5. Eller kanskje opel vektra. De fleste bilder som har 3 fulle seter bak klarer å ta 3 barneseter. Men det er jo så dyrt!!!

Men hvis noen her inne har lyst til å kjøpe den perfekte familiebilen for 2 barn. Så er vår opel astra 2008 model til salgs ;D

Det er ikke full/helt sete i midten!! Har ikke prøvd sete i enda! Synes de tar plass. Hvem skal i midten å sånn.. *lure*

Britax hi way er en bilstol nr 2 som går i midten med hoftebelte, og er en av de som kommer best ut i test. Kun bakovervendt. Bare som tips!

(Her blir det kun bakovervendt til barna blir for store, jeg vet ikke om forovervendt, bruker ikke det pga sikkerheten)

trygg trafikk har en oversikt over hvilke biler det er plass til 3 seter i...

Vi hadde en mazda 6 tidligere og den har jeg hatt 3 bilstoler i baksettet uten problemer. Har nettopp kjøpt en mazda 5 og der får jeg og plass til 3 stoler. Den ene blir jo bakovervendt så det hjelper veldig. Har testet dette før vi kjøpte bilen at jeg fikk in 3 stoler.

Back
Topp