3 barnsmor

Neom

Glad i forumet
Juli13-jentene
Hadde virkelig aldri trodd jeg skulle bli det, men nå sitter jeg her og har termin i midten av juli. :)

Har aldri egentlig vurdert å skulle ha mer enn to barn før gubben klarte å overbevise meg i høst, og så gikk det så fort at det ikke var mulighet til å ombestemme seg. ;)

Største jenta er veldig klar for å bli storesøster igjen, mens lillesøster har nok ikke skjønt hva som skal skje enda. Har ihvertfall ikke latt seg merke med noe.

Har alt av utstyr unntatt bilstol, men av klær så har jeg gitt bort alt opp til str 80, så litt shopping må det bli etterhvert. :)
 
Det hørtes utrolig koselig ut! =)
Skjønner at du kanskje må bli litt vant til tanken, men det blir nok veldig bra! =)
Gratulere så mye!!
 
Gratulerer så mye :)

Blir sikkert kjempebra og du har jo noen måneder på å forberede deg. Bare gøy med klesshopping da :)
 
Gratulerer så masse! :) :) Så utrolig koselig å høre! :)
 
Takk! :)

Kommer til å bli veldig koselig. Har så smått begynt å glede meg til ultralyd nå. Bare 4 lange uker igjen. ;)
 
Tiden går sakte når man gleder seg til noe slikt. Du må oppdatere oss når du har vært på ultralyd. :)

Mannen min har begynt å snakke veldig mye om nr 3 nå. Jeg er ikke helt klar riktig ennå, men pussig nok blir jeg litt mer positiv når jeg leser om andre som skal ha nr 3.
 
Så koselig med 3 barn!
Vi er foreløpig fornøyde, men skal aldri si aldri! :D
 
Så koselig!
Her er det mannen som trenger å bli overbevist, og det blir han nok aldri. Kjenner jeg blir ørlite misunnelig, men samtidig er jeg så glad og fornøyd over de to herlige jentene jeg har:)
 
Takk! :)
Jeg hadde aldri vurdert mer enn 2 barn for et halvt år siden, så meninger kan forandre seg raskt. ;)
 
Takk. :)

Nå er det bare rett over 2 uker igjen til oul. Det føles ikke så ille lenge til lenger. :p
 
Tusen takk! :D
 
Back
Topp