3 barn

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Kjenner brått angsten for å få et 3 barn har nådd meg. Hvordan skal det gå? Hvordan skal man få nok tid til hver og en? Klarer man å holde på rutiner? Klarer jeg å elske enda et barn like mye som de jeg allerede har??? Og veldig spent på om det blir noe sjalusi spesielt fra hun mellomste. Han største går nok helt fint.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har det på samme måte! Det med å elske det vet jeg kommer, var så redd for det med nr 2, men jeg vet at uansett så vil jeg elske det barnet siden det er mitt :) men rutiner tror jeg at vi MÅ være strikse på, om ikke blir det nok kaos ;)

TuMmY LoVe

Ja er så spent på det med sjalusi og rutiner, tid til alle etc....men det gikk da bra de forrige gangene, så det ordner seg nok etterhvert med sistemann også tenker jeg.:rolleyes::)

Tenker litt d samme, men mest engstelig for eldste jenta.. Guttungen tror eg takler d på en annen måte... Men trooor og håper man fort finner rutiner som fungerer for hele familien, og heldigvis er sambo veldig flink med barna når de er spedbarn, så han tar nok minste myyye når han først er hjemme så jeg kan være med de eldste også :) blir en spennende forandring ;)

Back
Topp