3 barn på 4 år

Vengamor

Betatt av forumet
Er det galskap eller koselig? Noen sier det er bare kos og helt perfekt og noen har sagt at tredjemann ble mere slitsomt enn forventet. Vil gjerne høre erfaringer med det å ha 3 barn om de er tette eller ei.

Til slutt lurer jeg på om det er en bil dere kan anbefale som har plass til 3 barnestoler i baksete, helst en bil som ikke koster armer og nyrer.

vi har 5.. de 4 yngste e' født iløpet av drøye 4 1/2 år.
Ville lyve omæ sa det ikke va tøft tel tider, men e' SÅ verdt det :)

VI kjører en crysler voyager med 7 seter. har fått god plass til 3 seter i bredda i den.

Hvor mye koster disse bilene dere har nevnt. Har dere testet at et er plass til 3 barnestoler?
Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan hverdagen skal bli med 3 såpass små, men ser veldig gleden mine 2 første har av hverandre pga av tetthet. Håper det bli like bra med 3 da.

ORIGINAL: Vengamor

Hvor mye koster disse bilene dere har nevnt. Har dere testet at et er plass til 3 barnestoler?
Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan hverdagen skal bli med 3 såpass små, men ser veldig gleden mine 2 første har av hverandre pga av tetthet. Håper det bli like bra med 3 da.

Hvis du ser på denne siden: http://www.sikringavbarnibil.blogspot.com/
så finner du link til Trygg Trafikks oversikt over biler med plass til 3 seter. [:)]
Ihne her inne har 3 gutter på 3 år.. Spør henne.. [;)]

Takk, tar en titt.

Får plass til to bilstoler og en sittepute i vår Saab[;)]

Vi har ikke tre tette da, men tre i baksete. Eldste sitter på pute, mellomste på pute med rydd og minste i ett acta graco duologic, og det går kjempe fint i vår vw touran. Tror ikke de koster all verden heller. Vi er i alle fall veldig fornøyd med bilen. Er også god plass i bagasjerommet til ett hundebur og bugabooen vår[:D]

vi fikk nr tre nu. di to første er det 16 månder mellom å 4 år til nr tre. å jeg synes overgangen fra en til to var størst, nr tre synes jeg har gått bare fint[:)] travelt men synes det er verd det, må bare planlegge dagene litt mere. koser meg masse med alle tre[:)]

Så klart er det KOSELIG!!![:)]
De 3 første her kom på 3år og 3mnd...Og lurte seg jaggu med ei tutte 3år etter det!!!
Ja,strevende til tider er det...Men det er så verdt det når du ser hvor stor glede barna har av hverandre!!!
Største overgangen var nr 1 syns jeg,da alt var nytt og ukjent...Nr 2 gikk kjempe greit og nr3 og 4 bare følgte med...

Ang bil...Vi har en Renault Laguna 98mod...Og har fint klart å ha 3 barnester baki der!!!
Hadde Acta graco med base,Maxi Cosi Priori og en sånn 1-2-3 sittestol!!![;)]

Og gratulerer så mye forresten,blir nok så bra skal du se!!!
Mitt motto:Det blir det du gjør det til!!![:D]

Jeg har tre barn på 4 1/2 år,syntes det har gått strålende.selv om jeg har vært 100% alene med minsta hele veien.
Har ikke lappen så det med bil kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.
men peugot 307 er en kjekk bil vist man har mange bilstol barn.

Så hyggelig å se at såpass mange mener det skal gå greit.
Hadde en kollega på jobb som syns å få tredjemann var mye tøffere og slitsomt enn hun hadde trodd.
Ting går seg vel til etterhvert, har jo to av verdens snilleste barn alt:)

Back
Topp