3 barn og bil

Såpass ja! Det er ikke værst☺ blir nødt til å kikke på de også skjønner jeg. Må dere ta av bagen på vognen for å få plass?
Vi har dobbel tfk å der må vi ta av baggen for å få slått vognen sammen men da kan vi velge om vi setter baggen der den egentlig står eller ved den av vognen i bagasjerommet. Vi har emmaljunga Edge duo også å den er det også plass til å sette rett inn. Citroen c4 grand picasso kom nå med 50 L større baggasjerom enn 2014/15 modellen så om dere kjøper helt ny så får dere med de literen også. Vi kjøpte helt ny nå:) vår forje bil var også grand picasso å det blir den neste også:)

Vi har dobbel tfk å der må vi ta av baggen for å få slått vognen sammen men da kan vi velge om vi setter baggen der den egentlig står eller ved siden av vognen i bagasjerommet. Vi har emmaljunga Edge duo også å den er det også plass til å sette rett inn. Citroen c4 grand picasso kom nå med 50 L større baggasjerom enn 2014/15 modellen så om dere kjøper helt ny så får dere med de literen også. Vi kjøpte helt ny nå:) vår forje bil var også grand picasso å det blir den neste også:)

Vi har Ford Galaxy. Elsker den!

Et rimeligere altenativ er jo Citroen Berlingo - romslig bil!

Vi har touran. Ikke nyeste utgave.. Den mangler isofix i midtsetet og det er veldig trangt med 3 seter baki. Vi har valgt å ha bakovervent stol fremme. Flytter dette baki ved langturer. Og heller har en voksen baki i midten.

Vi har 5008, og det er plass til 3 barneseter i baksetet. Hvor god plass det er kommet veldig an på hvilke seter du har. Det er mye elektronikk i denne bilen, og jeg gruer for den dagen det blir krøll med det.. Har skjønt at det kan bli dyrt å fikse.

Står i samme vurderingen... Skal ut å prøvekjøre så fort det er offentlig at tredjemann er på vei.... 5008 står øverst på lista vår, da først og fremst fordi vi kjenner noen som har den og ser det funker samtidig som prisen er overkommelig. Har også sett på c4picasso, men finnes ingen brukt her i området. Ford galaxy hadde vel vært supert, men blir en del dyrere og jeg har en motforestilling mot ford..... :-p Sharan er vel også supert om man har råd til en forholdsvis ny en......

Back
Topp