3 barn i bil

Guttemammax2

Glad i forumet
Klarte ikke å sove i går. Eneste eg tenkte på var utfordringen med 3 barn + bagvogn i bilen. Tror vi må ha ny bil eg :rolleyes:
 
Me og må nok ha ny bil. Har stor bil men ikkje plass til 3 barn bakovervendt
 
Vi snakker også om å skaffe oss 7 seter etterhvert. Hos oss blir det to bilstoler og en tenåring i midten. :hungover::hilarious:
 
Haha samme her, vi kjøpte jo en nå før sommerferien for gått over til ny bilstol på yngste. Å nå skal vi ha 1 til :woot: hvordan få plass til 3 barnestoler bak :wacky:
 
Håper det går bra her.. Skal få plass til babystol mellom de to beltestolene baki, bare litt knotete å ta inn og ut.. Innen vi må over til stol nr 2 har nok eldste vokst ut av beltestolen, så da får hun sitte i midten..
 
Jeg ønsker meg en 7 seter. 5008 eller s-max virker ideell. Greit å kunne ha plass til ekstra personer ved behov også :)
 
Har en Hyundai Kona i dag. Kjøpte den ny litt før jeg fikk datteren min for under ett år siden. Ser nå at vi vil få problemer med å få inn to barneseter og en tenåring:facepalm: Egentlig veldig fornøyd med elbilen, men den blir rett og slett for kort og for smal:banghead: Bagasjerommet har i grunnen vært for lite hele tiden. Tror bilen er laget for litt mindre folk enn oss høye nordmenn:hilarious:
 
Vi får nok plass til babystolen i bilen vi har nå. Har en 11 åring som snart er for lang til beltestolen, og toåringen sitter i en axkid rekid. Målet er å kjøpe ny bil om to år, så håper den vi har nå holder denne perioden :)
 
Vi snakker også om å skaffe oss 7 seter etterhvert. Hos oss blir det to bilstoler og en tenåring i midten. :hungover::hilarious:
Vi får litt samme problemet.... baby, 5 åring og 20 åring. Og svigermor bor 70 mil unna, så vi må ha bil som klarer å ta oss 5, balkong og bagasje for minimum 1 uke :bored::confused:
 
Vi får litt samme problemet.... baby, 5 åring og 20 åring. Og svigermor bor 70 mil unna, så vi må ha bil som klarer å ta oss 5, balkong og bagasje for minimum 1 uke :bored::confused:
Spent på hvilken bil som rommer en balkong i tillegg til en familie :laughing002
 
Vi må også gå for 7 seter nå, var å kikket litt smått i dag.. noen som har (eller har sett) noen greie noen? :)
 
Her blir det antageligvis VW Multivan. Tre barn på 5, 3 og nyfødt, barnevogn og bagasje, pluss at vi gjerne vil ha mulighet til en ekstra person i bilen når vi skal på hytta!
 
Med to barn (på 4 og 1,5) og en til på vei må vi også kjøpe oss en ny bil etterhvert... Vet ikke helt hva vi skal gå for enda.
 
Vi må også gå for 7 seter nå, var å kikket litt smått i dag.. noen som har (eller har sett) noen greie noen? :)
Sniker fra mai.
Vi har en 7seter, Skoda kodiaq. Er jo en dyrere bil, men helt fantastisk å kjøre, og dersom du ikke bruker de to bakerste setene har du sinnsykt mye bagasjeplass
 
Back
Topp