3 barn i baksetet?

*MissMe*

Gift med forumet
Vi har to store jenter som ikke bruker sete, men syns det er veldig trangt i baksetet med lillebror..
Hvordan løser dere det som har 3 barn og ikke 7-8-9 seter?

Vi har ikke bil, men de jeg kjenner med tre barn og tre seter, har barnestolen i forsetet.

De jeg kjenner med tre små barn har Ford s-Max (eller er det C Max?) og de føler de har god plass i baksetet til tre.

De jeg kjenner med tre små barn har Ford s-Max (eller er det C Max?) og de føler de har god plass i baksetet til tre.

Det er desverre ikke aktuelt å bytte bil, så da må vi se på løsningen med seter.. lurer på om vi skal kjøpe ett som kan festes med belte slik at vi kan bruke det i midten på langtur..

Vi har 3 små, og samme hva vi prøvde på i min bil så fikk vi ikke 3 stoler ved siden av hverandre.
Lånte stoler, og prøvde.
Det som nå er gjort er at vi har koblet ut airbag på passasjer siden, og plassert minsten der. Når han skal ha neste stol blir han flyttet bak, og hun som nå er 4 flyttes da frem. Hennes stol brukes med isofix nå, men når hun flyttes frem må det jo kun bli med bilens seler. Jeg orker ikke og dra på langtur med min bil da det betyr at da må jeg i mitten bak, og mannen kjøre. Han ville aldri kommet seg inn, eller fått plass bak sånn som stolene er plassert :hilarious:

Syntes det hørtes smart ut å plassere setet i midten, da får de bedre benplass :) dere kan jo låne ett sete og prøve.

Back
Topp