3 bakovervendte barneseter ?

Mallings

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Noen som har erfaring med dette? Vet det er litt tidlig å tenke på, men noen som har vært i samme situasjon? Hva gjør man? Et foran med avskrudd airbag?

Vi skal kjøpe ny bil. Må også ha 3barnseter, 2bakovervendt og en fremover. Så vi skal kjøpe en 7 seter. Men fina også bilmerker med 3like store seter bak, så man får inn barnestol. Men dette blir en dyr affære:p

Vi skal kjøpe ny bil. Må også ha 3barnseter, 2bakovervendt og en fremover. Så vi skal kjøpe en 7 seter. Men fina også bilmerker med 3like store seter bak, så man får inn barnestol. Men dette blir en dyr affære:p
I know, dyyyrt! :-p Vi må også ha ny bil, men de største og mest praktiske bilene er gjerne de dyreste... :-/ men ser for meg med tre barneseter i baksetet at det blir et herk med festing av disse småtrollene... NAF har testet hvilke biler som har plass til tre seter i baksetet, men jeg lurer på om det er praktisk gjennomførbart....

Når nummer tre kommer har vi snakket litt om bil. Jeg vil ha en 7-seter siden ungene skal vel ha med seg venner hjem. Og vi MÅ ha 4x4. Må si jeg har falt veldig for Dodge sin Grand Caravan. :) Kanskje litt dyr å kjøre, men ser helt super ut! :) Ellers har vi sett litt på volvo xc90, nissan patfinder, huyndai santa fe, toyota landcruiser, audi Q7, land rover discovery, ssangyoung rexton og suzuki xl7. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ville forresten ikke hatt det ene foran med avskrudd Airbag. Baksetet er absolutt den besteplassen for barn og sikkerhet.

Har en del venner med 3 barn som har ford s-max.. De er i hvert fall veldig fornøyd! :)

Vi må også ha plass til 3 barneseter, men bare ett bakovervendt (og 2 beltestoler da de "store" er nesten 4 og nesten 6 år når mini kommer og de er over 15 kg)... Vi har sett på S-Max og Kia Carens faktisk... Men samer ikke hva vi lander på. Torunn er jo også et alternativ... Dyrt blir det uansett

Vi må også få plass til tre seter, to bakovervendt og en beltestol. Tenker vi også går for en 7-seter så vi har mulighet til å få med noen ekstra. Bra alternativ er vel Ford s-Max, ww touran og Citroën picasso. Men tror ikke noen av dem har 4x4. Brukt får man vel en grei bli for mellom 100-200.000,-

Tror jeg må overtale gubben til en Smax, vi tenkte kanskje på en V70, men Smaxen virker jo super. Pluss før tre isofixfester og! :-)

Er glad jeg slipper å tenke på dette enn så lenge :p

Vi har en toyota land cruiser 7 seter (tatt ut de 2 bak) og allerede usikker på hvordan vi skal få plass til ETT barn! Vi har hund, så han tar jo over halve bagasjerommet... skjønner ikke hvordan man får det til.. spent på barnevogn shopping

Back
Topp