<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Måtte ta en test nå jeg. Og synes jeg skimter noe altså. Ikke nok til å få det på bilde, men det er noe der om jeg legger godviljen til. Så da er jeg ikke på tr lista likevel enda tenker jeg, men på lista over folk som klamrer seg til håpet som ikke har forsvunnet helt :)
oj oj :) håper det er noe der!

Da kom tanta. Krydder fingrene for dere andre :-) la det være mange spirer :-)

Testa mye i starten sist.. ble mye stress og skuffelser.. merker følelsene kommer tilbake nå. Ikke noe deilig følelse :-/ håper tanta ikke kommer noe mer.. syns jeg bør slipe billigere unna denne gangen.. hehe

Det synes jeg du bør også! :) Krysser fingrene for deg!

CD 26 i dag. Ovia viser IKM i dag, men TR har ikke kommet. Fått TR på CD 26 de to siste syklusene, men siden jeg drakk salviete denne syklusen, så kan jo mensen ha kommet i rute igjen og skal dermed komme i morgen på CD27 som tidligere. Er alt fra 14-10 dpo, men trur selv jeg er 10 dpo. Ikke testet, men trur jeg svir av test i morgen☺️
Hvordan går det? :D har du testet idag? :)

Har du testet idag? :D

Haha, selvsagt! :p Og nå tror jeg jammen at jeg er gravid. Håper iallfall det!

Har du testet?

ImageUploadedByBV Forum1475559674.890927.jpg

Wohoo!! Gratulerer! :D der var det ikke tvil gitt :)
Hvilken pp er du i? (Husker ikke om jeg vet det allerede:p)

Neiii har ikke det :p

Du er flink! Du har IKM på torsdag, sant? Jeg er så spent. Du må jo teste snart.

Pp2 bare, så føler meg veeeldig heldig. :)

Du er flink! Du har IKM på torsdag, sant? Jeg er så spent. Du må jo teste snart.

Pp2 bare, så føler meg veeeldig heldig. :)
Haha, morgenen idag ble satt helt på hodet :p regner med å teste i morgen kanskje :)
Men det er litt fordi at jeg tar det som en selvfølge at tanta kommer snart :p

Ja da er du heldig!! Hærlig da! :D

Hvordan går det? :D har du testet idag? :)
Blenda test i dag:/ dpo 11 eller 12. Så er forberedt på mensen, men fikk ikke positiv før dpo 14 med cb digital sist, så et ørlite håp. Jeg var jo sikker på at TR skulle komme i går, hadde tatt på meg bind for sikkerhetens skyld:p

Blenda test i dag:/ dpo 11 eller 12. Så er forberedt på mensen, men fikk ikke positiv før dpo 14 med cb digital sist, så et ørlite håp. Jeg var jo sikker på at TR skulle komme i går, hadde tatt på meg bind for sikkerhetens skyld:p
Æsj da! Men så lenge tanta ikke er kommet er det fortsatt håp :) krysser fingrene for at den holder seg borte! :)

Haha, selvsagt! :p Og nå tror jeg jammen at jeg er gravid. Håper iallfall det!

Har du testet?

Vis vedlegget 200363
Weeee!!!! Gratulerer!!!!!!:D

Her er det ingen tegn til tr bortsett fra svake murringer. Våknet med kjempe ømme pupper, men tør ikke teste siden jeg har testet negativt/skygge i 100 år...

Back
Topp